Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@14:25:55 GMT

شفافیت اولویت اصلی مدیریت جدید شستا است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۰۴۹۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، رضوانی فر در ادامه عنوان کرد: فارغ از اینکه شستا به دلیل عدم دریافت بودجه دولتی مشمول ورود و حسابرسی دیوان محاسبات می شود یا نه در اقدامی داوطلبانه با همکاری و تعامل سازنده با دیوان محاسبات ضمن ارسال اطلاعات همه شرکت‌ها به دیوان محاسبات، برای نخستین بار دیوان محاسبات در حال استقرار در پاره‌ای از شرکت‌های شستا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شستا با اشاره به اینکه موضوع تحقیق و تفحص از شستا در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است، اظهار داشت: تمام مواردی که هم اکنون در موضوع تحقیق و تفحص مورد توجه است مربوط به پرونده‌های سنواتی دوره‌های گذشته مدیریت در وزارتخانه و شستا می‌باشد.
رضوانی‌فر با استقبال از پیگیری مجلس عنوان کرد: زمینه شکل گیری کلیه پرونده‌های حقوقی و مدیرانی که مسبب بوجود آمدن هر پرونده بوده‌اند کاملا مشخص است بنابراین شفاف شدن و علنی شدن این پرونده‌ها کاملا مورد حمایت و درخواست اینجانب است چرا که معتقدم با ورود مجلس ظرفیت پیگیری موارد در سیستم قضایی کشور تقویت خواهد شد.
مدیرعامل شستا در پایان با تاکید بر اینکه همراهی نمایندگان سبب می‌شود ابعاد ضعف عملکرد گذشته شستا و دلایل آن کامل روشن شود، عنوان کرد: در دوره جدید مدیریت شستا حسب رهنمودها و حمایت‌های جناب آقای دکتر شریعتمداری شاهد بهبود معنادار شاخص عملکردی در تمام زمینه‌ها در مجموعه‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه خواهیم بود. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام

رییس دیوان عالی کشور گفت: محاکم در صدور احکام جایگزین حبس اصل پیشگیری از تکرار جرم و کاهش بزهکاری را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش مهر، محمدجعفر منتظری، در ابتدای جلسه شورای معاونین با بیان روایتی از کتاب شریف احتجاج مرحوم طبرسی پیرامون ظهور امام عصر (ع) اظهار داشت: چه سعادت بزرگی است که انسان همیشه به یاد امام غایب که ناظر بر اعمال و رفتار ماست باشد و برای فرج آن حضرت دعا کند و همیشه آماده باشد که در وقت ظهور در رکاب آن حضرت جهاد کند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یادآور تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) است، تصریح نمود: یکی از نهادهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ شورای انقلاب با تأسیس آن، گامی اساسی در راه سازمان دهی این نهاد برداشت.

رئیس دیوان عالی کشور با تأسی از فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، افزود: کارنامه پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته، در عرصه‌های مختلف، امیدهای فروانی را برای مردم، مسئولان نظام و همه دوستداران انقلاب در سراسر جهان ایجاد نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در ادامه با اشاره به نشست فصلی اعضای شورای عالی قوه قضائیه با رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های مرکز استان‌ها، پیرامون دستورات رئیس عدلیه مبنی بر اینکه هیچ حکم قطعی قضائی نباید بدون دلیل موجه، معطل اجرا بماند؛ گفت: نظارت بر اجرای احکام قطعی پرونده‌ها در دستور کار معاونت نظارت دیوان عالی کشور قرار گیرد و این موضوع با جدیت هر چه بیشتر پیگیری شود.

رئیس دیوان عالی کشور بر آسیب شناسی و بررسی دقیق میزان پرونده‌های کیفری و حقوقی که آرای آن‌ها قطعی شده است، اما در اجرای احکام معطل مانده است، تاکید کرد و عنوان کرد: با لحاظ قوانین و مقررات مربوطه و اتخاذ تدابیر و تمهیدات مقتضی آسیب شناسی این دست پرونده‌ها در جهت جلوگیری از تضییع حقوق اصحاب پرونده در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری همچنین صدور احکام جایگزین حبس متناسب با جرم و در چارچوب قانون را یکی دیگر از تأکیدات مهم رئیس قوه قضائیه در نشست اخیر با رؤسای کل دادگستری‌ها عنوان کرد و گفت: محاکم در صدور احکام جایگزین حبس با در نظر گرفتن شرایط لازم، اصل پیشگیری از تکرار جرم و کاهش بزهکاری را در دستور کار قرار دهند.

دیگر خبرها

  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • ارمنستان از دیوان لاهه خواست پرونده تبعیض نژادی باکو علیه ایروان را رد کند
  • محاکم به اصل پیشگیری از تکرار جرم توجه کنند
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام
  • اصل پیشگیری از تکرار جرم در صدور احکام جایگزین حبس لحاظ شود
  • انتقاد دیوان محاسبات از افزایش نامتعارف هزینه برخی دستگاه‌ها
  • دیوان محاسبات بر لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح تاکید کرد
  • تاکید دیوان محاسبات بر لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح
  •  بررسی عملکرد بانک توسعه تعاون در دیوان محاسبات