Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:47:17 GMT

حق آبه مردم اصفهان مطالبه‌ای موقتی نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۰۴۹۹

حق آبه مردم اصفهان مطالبه‌ای موقتی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله معین پیش از ظهر یک شنبه در جلسه شورای شهر اصفهان با تبریک ایام الله سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی ملت ایران همگام و همپای یکدیگر برای حفظ دین و انقلاب و نجات کشورمان از چنگ دشمنان تلاش کردند و در این میان سوم خرداد یکی از درخشان‌ترین روزهای تاریخی ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این روز مردم ایران نشان دادند که در دفاع از میهن خود باکی ندارند و هرگز اجازه نخواهند داد حتی ذره‌ای از خاک کشورشان در اشغال دشمنان باشد.

وزارت نیرو عزم جدی برای مدیریت یکپارچه حوضه آبریز زاینده رود ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه به موضوع مدیریت یکپارچه حوضه آبریز زاینده رود اشاره کرد و گفت: مسئولان وزارت نیرو در این ارتباط عزم جدی ندارند به نوعی که به حق آبه مردم اصفهان و حق آنها در بهره‌گیری از رودخانه زاینده رود در این بخش توجهی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه حق آبه مردم اصفهان مطالبه‌ای موقتی نیست و در دریافت آن عزم جدی داریم، بیان داشت: بارندگی‌های امسال خوب بوده است و باید شاهد جریان دائمی آب در زاینده رود باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: خشکسالی نباید باعث نادیده گرفتن حق آبه مردم اصفهان شود چرا که تقسیمات آبی حوضه زاینده‌رود به خوبی مشخص است.

نباید حق بیش از دو سوم ساکنان حوضه زاینده رود نادیده گرفته شود

معین با تاکید بر اینکه نباید حق مردم اصفهان که بیش از دو سوم ساکنان حوضه آبریز زاینده رود زندگی می‌کنند زیرپا گذاشته شود، تصریح کرد: مصوبه شورای شهر اصفهان بخش زیادی از اعتبارات موردنیاز سامانه دوم آبرسانی اصفهان را تأمین کرد و در زمینه احیای دائمی زاینده رود نیز از هیچ کمکی دریغ نداریم.

کد خبر 4620993

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری صبح دوشنبه در چهارمین جلسه دیدار مردمی اظهار کرد: چهارمین دیدار مردمی امسال است که در امتداد برگزاری ۴۸ نشست در سال گذشته، راهبرد نشست بی‌واسطه و چهره‌به‌چهره با مردم را دنبال می‌کند.

فرماندار مشهد گفت: البته به موازات شکل‌های دیگر ارتباط مردمی، در قالب این دیدارها تلاش داریم تا نفع دوطرفه به مردم و دستگاه‌های اجرایی برسانیم؛ زیرا بسیاری از این مطالبات، مدت‌هاست که در گیرودار مکاتبات اداری و بروکراسی سختگیرانه برخی دستگاه‌هاست و با رسیدگی مستقیم به آن‌ها، هم باری از دوش نهاد مربوطه برداشته می‌شود و هم کار مردم به سرانجام می‌رسد.

وی گفت: در وعده دیدار امروز به درخواست ۱۳۶ نفر رسیدگی شد تا این افراد به شمار بیش از ۸ هزار نفر مراجعه‌کننده در سال ۱۴۰۲ افزوده شوند.

داوری افزود: به‌طورکلی حدود ۲۰ درصد از مطالبات در حوزه مسائل حمایتی، ۲۰ درصد در عرصه تسهیلات، ۳۰ درصد مربوط به بخش اشتغال و مابقی مطالبات در عرصه ساخت‌وساز است.

کد خبر 6085610

دیگر خبرها

  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد
  • تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان