Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۸۶ واحد مسکن مددجویی در سیل و بارندگی‌های فروردین‌ماه امسال آسیب‌دیده و دچار خسارت شدند. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، قباد مبشری در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آسیب بارندگی‌های سیل‌آسا در سال جاری به منازل مسکونی مددجویان این نهاد اظهار داشت: 686 واحد مسکن مددجویی در سیل و بارندگی‌های فروردین‌ماه امسال آسیب‌دیده و دچار خسارت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه این تعداد واحد یا آسیب‌دیده یا نیازمند تعمیرات و یا احداث مجدد هستند، ابراز کرد:  از مجموع خسارت واردشده به منازل مسکونی مددجویان به یک مورد مسکن مددجویی شهری و 159 مورد روستایی خسارت کلی وارد شده شده و نیاز به احداث مسکن دارند.

وعده وزیر راه برای کاهش قیمت مسکنلیبرال‌ترین اقتصادهای دنیا هم بازار مسکن را رها نکرده‌اندگره گرانی مسکن از کجا باز می‌شود؟

مبشری عنوان کرد: تسهیلات در نظر گرفته‌شده واحدهای احداثی برای مددجویان روستایی 40 میلیون تومان  وام قرض‌الحسنه و 10میلیون تومان کمک بلاعوض و شهری 50 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه و 12 میلیون تومان کمک بلاعوض است.

وی با اشاره به اینکه 526 مسکن مددجویی خسارت‌دیده از سیل نیازمند تعمیرات است، تصریح کرد: برای تعمیرات منازل مسکونی خسارت‌دیده از سیل 15 میلیون تومان تسهیلات و 5 میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اعلام اینکه خانواده‌های تحت حمایت دارای مسکن‌های آسیب‌پذیر هستند، بیان کرد: امید است بتوانیم با کمک بنیاد مسکن، مسکن‌های مقاومی برای جامعه مددجویی احداث کنیم.

حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: افتخار می‌کنیم که همراه کمیته امداد از نهادهای رهبری هستیم و وظیفه‌داریم به جامعه هدف و روستائیان کمک کنیم.

وی بابیان اینکه کمک به ساخت و تعمیرات مسکن خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد را در اولویت قرار می‌دهیم، افزود: تلاش خواهیم کرد که موارد متعددی را در خصوص ساخت مسکن به‌خصوص در روستاها در نظر داشته باشیم و یکی از مهم‌ترین اقدامات ما ساخت مسکن مقاوم است.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین