Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار جاجرم با بیان اینکه جاجرم در زمینه پرداخت تسهیلات برای اشتغال در استان خوش درخشید، گفت: این دستاورد یک کار تیمی بود و مدیران دستگاه اجرایی و مدیران بانک ها پای کار بودند و رتبه دو استان را در این زمینه کسب کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا آذری، فرماندار شهرستان جاجرم پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان با بیان اینکه جاجرم در زمینه پرداخت تسهیلات برای اشتغال در استان خوش درخشید، ابراز داشت: این دستاورد یک کار تیمی بود و مدیران دستگاه اجرایی و مدیران بانک ها پای کار بودند و رتبه دو استان را در این زمینه کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی با بیان اینکه ظرفیت های شهرستان جاجرم باید به مردم شناسانده شود، گفت: متاسفانه در فضای مجازی دائما از تعداد محدودی از کلید واژه ها صحبت می شود و دیگر ظرفیت های شهرستان جاجرم مطرح نمی شود.

 

 

 آذری با اشاره به معارفه آقای رمضانیان به سمت بخشداری جاجرم گفت: ما با تاکید بر تعهد و تخصص و استفاده از ظرفیت بومی آقای رمضانیان را انتخاب کردیم که امیدواریم در این عرصه موفق باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه بخش عمده ای از تحقق شعار سال مبنی بر افزایش تولید با استفاده از مشارکت های مردمی در اجرای پروژه‌های مسکن روستایی محقق می شود گفت: تمامی پروژه های مسکن روستایی در کشور با استفاده از ظرفیت های مردمی روستاییان اجرا می شود و در حال حاضر با استفاده از عرضه اراضی و پرداخت تسهیلات مسکن روستایی این امر محقق شده است.

وی افزود: بخش عمده ای از واحدهای مسکن روستایی با استفاده از توان روستاییان از مناطق مختلف نوسازی و بازسازی شده اند که این امر نشان می دهد استفاده از ظرفیت های مردمی چه میزان در رشد و توسعه پروژه های مسکونی نقش  دارد‌.

جودی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات مسکن روستایی از سوی بانک ها و همچنین عرضه زمین زمینه را برای حضور بیشتر روستاییان در کشور و در تحقق ساخت ۳۵۰ هزار واحد مسکونی فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام