Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@19:18:41 GMT

انتخابات ایران ارتباطی به ما ندارد!

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۰۵۷۹

انتخابات ایران ارتباطی به ما ندارد!

فدراسیون جهانی نه از کاندیدایی حمایت می‌کند و نه در امور انتخاباتی آنها دخالت دارد،این را دبیر iwf می‌گوید.

به گزارش مشرق، با نزدیک شدن به انتخابات فدراسیون وزنه برداری، شایعات زیادی مطرح می‌شود. از حمایت خیلی از چهره‌های سرشناس از بعضی کاندیدا گرفته تا مثلاً اینکه رئیس فدراسیون جهانی پیامی را به یکی از اعضای خانواده وزنه برداری ارسال کرده و از روند تغییرات در فدراسیون ابراز خوشحالی کرده است! این اتفاق در حالی افتاده است که خبرنگار خبر آنلاین در گفت و گوی کوتاهی که با آتیلا آدامفی دبیر فدراسیون جهانی انجام داد از او درباره این اتفاقات سوال کرد و از او خواست تا صراحتاً این سوال را از آیان که پدر همسرش هم هست بپرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آتیلا در این باره گفت: «ما هیچ دخالتی در انتخابات فدراسیون‌های تحت عضو نداریم و هرگز پیامی را هم درباره انتخابات به ایران ارسال نکردیم، نه نامه‌ای نه چیزی. انتخابات ایران، ارتباطی به ما ندارد.» در این زمینه بیشتر بخوانید: وطن‌فروشی در وزنه‌برداری ایران! خبرسازی دروغ درباره انتخابات وزنه برداری از او که اعلام کرد فعلاً در سفر است درخواست کردیم تا درباره این سوال، پاسخ روشن‌تری بدهد که او گفت: «من در این باره از همکارانم سوال کردم و تاکید می‌کنم که این مسائل ارتباطی به ما ندارد و فدراسیون جهانی دخالتی در امور فدراسیون‌ها نمی‌کند.» منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس انتخابات فدراسیون وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس

علی داوودی در پایان تمرین روز گذشته تیم‌ملی از شرایط خودش و اردو حرف زد. وی اظهار داشت: شرایط تمرین خوب است و ما هم اردوی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. گروه ما ۱۰ روز دیگر به تایلند اعزام می‌شود که آخرین مسابقات برای کسب سهمیه المپیک است. انشاالله بعد از این مسابقه آماده می‌شویم تا با تمام قدرت راهی المپیک شویم.

دارنده مدال نقره المپیک ادامه داد: المپیک مسابقه سختی خواهد شد، مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی این مسابقات شوم، اتفاقات خوبی را رقم خواهم زد.

داوودی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه مردم ایران گفت: آرزو می‌کنم برای بچه‌های وزنه‌برداری هم سال خوب و پر برکتی باشد. تمرین کردن در عید سخت است، اما همه بچه‌هایی که اینجا در اردو هستند هدف دارند و رسیدن به این هدف باعث شده تا آن سختی احساس نشود.

جام جهانی وزنه‌برداری به عنوان آخرین و مهمترین مرحله گزینشی المپیک پاریس روز‌های ۱۲ الی ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ در پوکت تایلند برگزار خواهد شد. مصطفی جوادی، رضا دهدار، آیت شریفی و علی داودی نفرات اعزامی تیم ملی مردان هستند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • گفت و گو با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری
  • انوشیروانی: می توانستم علیه رستمی شکایت کنم/روزی که آمدم برخی گفتند با سر در باتلاق شیرجه زدی/ هیچ مراوده مالی با نصیرشلال ندارم+ فیلم