Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:39:35 GMT

صحنه وحشتناک عبور پرسرعت اتومبیل از میان جمعیت +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۰۶۵۳

صحنه وحشتناک عبور پرسرعت اتومبیل از میان جمعیت +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دوربین‌های مدار بسته در خیابان شهر باکو آذربایجان صحنه‌ای وحشتناک از پرتاب شدن دو عابر در نتیجه برخورد با یک خودرو گرفته است.

در حالی که عابران پیاده در حال عبور از محل خط کشی شده بودند ناگهان خودرویی با سرعت بالا از میان جمعیت رد می‌شود و با دو عابر برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از قربانیان زن میانسالی بود که بر اثر این برخورد شدید همان جا درگذشت. اما قربانی دیگر به بیمارستان انتقال یافت، ولی پزشکان نتوانستند کاری انجام دهند و در بیمارستان جان خود را از دست داد. خودرویی که با این دو نفر برخورد کرده بود فرار کرد، اما پلیس در حال پیگیری این جانی بی‌رحم است تا هر چه سریعتر او را به دست قانون بسپارد.
دوربین‌ها شماره پلاک خودرو را ضبط کردند، اما هنوز راننده آن پیدا نشده است. در ادامه می‌توانید صحنه برخورد را مشاهده نمایید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

صحنه برخورد خودرو با دو عابر پیاده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: در سال جاری پیاده‌روسازی تمام معابر بوستان گل محمدی با هزینه ۶۰ میلیارد ریال و ساخت دو آلاچیق و احداث ساختمان مدیریتی در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت پیاده‌روسازی‌ها اظهار کرد: ساماندهی و پیاده‌روسازی از پروژه‌های مهمی است که سواره‌رو را از محل عبور عابر پیاده تفکیک کرده و با اجرای سایر تمهیدات، همچون نصب موانع تردد وسایل نقلیه، ساماندهی عبور معلولان ویلچر رو و نابینایان موجب ایمنی مطلوب تردد آن‌ها نیز می‌شود، این رویه در تمام شهرهای دنیا مرسوم است، حتی در بعضی از گذرهای گردشگری با حذف عبور وسایل نقلیه، خیابان را به سبک پیاده‌راه تبدیل می‌کنند.

وی افزود: طبق درخواست‌های مردمی در ملاقات‌های انجام شده و میزهای خدمتی که در محلات تشکیل شده است، نامناسب بودن پیاده‌روهای محلات مختلف مطرح شده بود که با توجه به اهمیت اجرایی در دستور کار اداره عمران منطقه قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به ساماندهی و پیاده‌روسازی‌های سال گذشته در این منطقه گفت: ساماندهی و پیاده‌روسازی کلی خیابان‌های شهید طاهرزاده، مخابرات، گذر سرای هنرمندان خیابان کاوه، بلوار گل‌ها و ساماندهی تعریض بوستان گلستانه در دست اقدام بود و ادامه عملیات پیاده‌روسازی خیابان مخابرات در دست اجرا است.

محمدحسینی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان مخابرات تصریح کرد: عملیات اجرایی و ساماندهی خیابان مخابرات با مساحت ۵۶۰۰ متر مربع با هزینه‌ای بیش از ۶۱ میلیارد ریال در دست اقدام است.

مدیر منطقه هشت خاطرنشان کرد: در سال جاری پیاده‌روسازی تمام معابر بوستان گل محمدی با هزینه ۶۰ میلیارد ریال و ساخت دو آلاچیق و احداث ساختمان مدیریتی در دستور کار این منطقه قرار گرفته است که این پروژه نیز در مرحله تعیین پیمانکار قرار دارد.

کد خبر 746618

دیگر خبرها

  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • برخورد وحشتناک قطار به کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه (فیلم)
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان