Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@14:39:54 GMT

فرود اضطراری 7 جنگنده‌ فرانسه در اندونزی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۰۶۶۸

فرود اضطراری 7 جنگنده‌ فرانسه در اندونزی

تعدادی از جنگنده‌های فرانسوی در پی بدی آب و هوا، ناچار به فرود اضطراری در اندونزی شدند.

به گزارش مشرق، هفت فروند جنگنده «رافائل» نیروی دریایی فرانسه در جریان یک رزمایش به دلیل شرایط نامناسب جوی امروز یکشنبه ناچار به فرود اضطراری در پایگاه هوایی «سلطان اسکندر» واقع در جزیره «آچه» اندونزی شدند.

بیشتر بخوانید:

۷ دلیل بی‌فایده بودن تحریم فلزات ایران پایتخت اندونزی تغییر می‌کند

بنابر گزارش خبرگزاری  آسوشیتدپرس، فرود این جنگنده‌ها موفقیت‌آمیز بوده و به هیچکس آسیبی نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ «هندرو آریف» فرمانده این پایگاه هوایی گفت که این جنگنده‌ها در رزمایشی شرکت کرده بودند که در حریم هوایی اندونزی نبود اما به دلیل شرایط بدی هوا ناچار شدند تا در این کشور فرود آیند.

بلافاصله پس از فرود، نیروی هوایی اندونزی، این جنگنده‌ها را مورد بازرسی قرار داد.

اطلاعات بیشتری درباره این واقعه منتشر نشده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس اندونزی جنگنده فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، جوئل کوجو، بازیکن غنایی تیم ملی قرقیزستان، روز سه‌شنبه در مقابل چین تایپه عملکرد خیره کننده‌ای داشت و در قامت یک ستاره در مقدماتی جام جهانی حاضر شد.

این بازیکن 25 ساله غنایی که در تیم ملی قرقیزستان به میدان می‌رود در یک نیمه هتریک کرد و پیروزی پرکلی را برای قرقیزستان در مقابل چین تایپه رقم زد و در نهایت این مسابقه با نتیجه پنج بر یک به سود قرقیزستانی‌ها به پایان رسید.

این بازیکن در جام ملت‌های آسیا هم مقابل عمان تک گل تاثیرگذاری را به ثمر رساند که تک امتیاز آنها در مسابقات را به همراه داشت، این گل باعث شد تا او در کشورهای شرق آسیا محوبیت خاصی بین هواداران فوتبال اندونزی و قرقیزستان به دست آورد، تک گل او باعث کسب تک امتیاز تیم ملی کشورش در این مسابقات شد و باعث حذف اردن و صعود اندونزی به مرحله حذفی جام ملت های آسیا شد که در زمان خود واکنش‌های جالبی به همراه داشت و این بازیکن محبوبیت زیادی بین فوتبال دوستان اندونزی پیدا کرد.

این بازیکن که در پست وینگر چپ بازی می‌کند، با سرعت و تکنیک بالای خود خلق موقعیت روی دروازه حریف انجام می‌دهد و در نقش یک ستاره در تیم ملی نه چندان قدرتمند قرقیزستان ایفای نقش می‌کند.

این بازیکن در تیم دینامو سمرقند در لیگ ازبکستان فوتبال بازی می‌کند و با ادامه روند و حفظ کیفیت کنونی خود می‌تواند شانس حضور در لیگ‌های معتر آسیا را هم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پوتین تهدید کرد/ در هر کشوری باشد می‌زنیم
  • پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر
  • بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!
  • جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است! (+عکس)
  • تجاوز جدید آمریکایی-انگلیسی به یمن
  • (عکس) جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است!
  • مقایسه دو جنگنده قدرتمند آمریکا/ عکس
  • شهادت ۱۸ فلسطینی در جریان فرود اشتباه کمک‌های هوایی
  • ببینید | حمله جنگنده‌های آمریکایی به سوریه
  • خانواده‌ ای در اندونزی دسته‌ جمعی خودکشی کردند