Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،در راستای ایجاد امنیت پایدار در منطقه و اشراف بر امورات ، تور ایست و بازرسی توسط نیروهای حوزه مقاومت شهید قجه ای دزلی برگزار گردید.در این برنامه که جز برنامه های دفاعی می باشد و با مجوز مقام قضایی منطقه و هماهنگی نیرو های انتظامی انجام شد ضمن بررسی عبور و مرور خودرو ها تردد افراد غیر بومی و مشکوک نیز مورد بررسی قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه تور ایست و بازرسی با توجه به اینکه توسط حوزه های محلات انجام می شود و نظر به اینکه حوزه های محلات شناخت کاملی نسبت به مسایل منطقه استحفاظی خود دارند کمک بسیار شایانی به برقراری امنیت پایدار در منطه خواهد نمود.قابل ذکر است که حوزه محلات شهید قجه ای دزلی از حوزه ها عملیاتی و در نقطه مرزی قرار دارد 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی گفت: مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ایست بازرسی به یک دستگاه کامیون تریلی کشنده حامل یک دستگاه لودر مشکوک و آن را متوقف کردند که در بررسی مدارک ارائه شده از سوی راننده تریلی مشخص شد، محموله فاقد مدارک قانونی و قاچاق است.

وی افزود: کارشناسان ارزش لودر قاچاق را ۵۰ میلیارد تومان برآورد کردند که به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی لرستان اظهارداشت: در این رابطه یک نفر هم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سردار الهی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان، طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس تماس بگیرند تا در کمترین زمان ممکن برای شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

دیگر خبرها

  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز
  • کنعانی: اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی قانونی و در جهت ایجاد بازدارندگی بود / آمریکا زیر میز دیپلماسی زده نه ایران + فیلم
  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد
  • ماموریت چندگانه برای برقراری امنیت پایدار