Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@23:52:38 GMT

قیمت دلار ۵۵ تومان و سکه ۷۰ هزار تومان کاهش یافت +جدول

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۰۷۰۷

قیمت دلار ۵۵ تومان و سکه ۷۰ هزار تومان کاهش یافت +جدول

 

خبرگزاری فارس: قیمت سکه و ارز امروز در بازار تهران کاهش یافت.

طلا و ارز قیمت میزان تغییر قیمت سکه طرح جدید 4،825،000 تومان 70،000- تومان سکه طرح قدیم 4،700،000 تومان 75،000- تومان نیم سکه 2،634،000 تومان 70،000- تومان ربع سکه 1،693،000 تومان 10،000- تومان سکه گرمی 1،000،000 تومان 0 هر گرم طلای 18 عیار 436،800 تومان 6900- تومان دلار 14،500 تومان 55- تومان یورو 16،437 تومان 50- تومان درهم 3917 تومان 59- تومان

انتهای پیام/ب

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت دلار بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و در بخش حواله ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۳ هزار و ۲۵۹ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۸۷۰ تومان فروخته شد.

همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار و ۲۸۳ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز در میدان فردوسی نشان می‌دهد‌، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۶۴ هزار و ۸۲۰ تومان قیمت گذاری شده است؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک ماه گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار ثابت مانده است.

* آخرین قیمت طلا و سکه در بازار

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم با کاهش ۴۹۰ هزار تومانی به نرخ ۴۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۴۴ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافته است.

امروز حباب سکه امامی به ۶ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۳ میلیون و ۱۶۱ هزار تومان رسید؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۸۱۹ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۶ میلیون و ۳۶۷ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۶ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان بوده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱. ۱۳۲گرم)‌، با کاهش ۴ صدم درصدی به نرخ ۲۳۸۷ دلار قیمت گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • رمزگشایی از مولفه‌های کاهش قیمت دلار
  • رمز گشایی از مولفه‌های کاهش قیمت دلار
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت طلا چند دلار شد؟
  • قیمت طلا به ۲۳۸۳ دلار رسید
  • قیمت جهانی طلا به ۲۳۸۳ دلار و ۱۴ سنت رسید
  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • قیمت جهانی طلا بازهم امروز افزایش یافت