Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نجفی خوشرودی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: این نشست با موضوع فرصت‌ها و تهدیدهای رونق تولید و تجارت در شرایط تحریم با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس اتاق بازرگانی و معاون اقتصادی وزارت امور خارجه و مسئولان بانک مرکزی و سایر دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: طی این نشست، آخرین وضعیت تولید و تجارت و تامین نیازمندی‌های کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

این عضو فراکسیون امید خاطرنشان کرد: وزیر صنعت در این نشست با بیان اینکه ظرفیت‌های تولیدی بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف داریم، تاکید کرد که نگرانی از تامین کالاهای اساسی نداریم. وی همچنین با اشاره به اهمیت اتکا به توانمندی‌های داخلی در بخش صنعت، اهمیت صادرات غیرنفتی را مورد توجه قرار داد. رحمانی ضرورت توجه به جنگ روانی دشمن برای فشار بر مردم را مورد بررسی قرار داد.

نجفی گفت: در ادامه این جلسه سایر مهمانان و برخی از اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را ارائه کردند. تقویت و توسعه زیرساخت‌های صادرات و رفع موانع موجود، استفاده موثرتر از ظرفیت استان‌های همجوار با کشورهای همسایه، ضرورت افزایش هماهنگی‌های اداری و تشکیلاتی میان دستگاه‌های ذیربط، تمدید اسناد حقوقی برای تقویت تولید و حمایت از خدمات فنی و مهندسی از اهم موارد مطرح شده در این جلسه بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از حد انتظار بود

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه اولین نشست هیئت دولت در سال ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران گفت: امسال دو جلسه بسیار خوبِ هم اندیشی با آقای رئیس‌جمهور داشتیم. یک جلسه مدیران رسانه‌ها حضور داشتند و یک جلسه با اصحاب هنر بود که در هر دو جلسه همه بزرگان حضور داشتند و مباحث بسبار خوبی مطرح شد و رئیس‌جمهور دستورات روشنی را برای حل مشکلات اصحاب هنر و رسانه صادر کردند.

وی افزود: دیشب برای پیوست‌های فرهنگی شعار سال جلسه‌ای را با وزیر اقتصاد داشتیم. 

وزیر ارشاد گفت: همچنین ما از روز اول فروردین نمایشگاه قرآن را داریم که استقبال مردمی از این نمایشگاه فراتر از انتظار بوده است. 

اسماعیلی ادامه داد: کتاب‌های اندیشمندان غیرمسلمان در خصوص ائمه اطهار با حضور نویسنده لبنانی این کتاب‌ها رونمایی شد. انشاالله در ۱۰۰ جلد کتب مربوط به این اندیشمندان که در خصوص زندگی آل‌الله است با حضور اندیشمندان غیرایرانی مسلمان رونمایی خواهد شد.

وزیر فرهنگ با اشاره به برگزاری جشن دیروز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در استادیوم آزادی تأکید کرد: امروز رئیس جمهور در جلسه دولت از جشن امام حسنی ها تقدیر کرد، برنامه بسیار خوبی بود از کسانی که زحمت کشیدند و این مراسم شورانگیز و پر از نشاط دینی را با حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی برگزار کردند، تشکر می کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • قم برای رونق اقتصادی در صنعت گردشگری و زیارت می‌تواند موفق باشد
  • لاوروف: طرح صلح اوکراین بی‌نتیجه است
  • نشست تبیین شعار سال با حضور مشاور رئیس جمهوری در مشهد
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • ایران در حوزه ارتباطات از رتبه ۸۱ به ۷۵ دست یافت/ لایحه امنیت کاربران در دست بررسی است
  • استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از حد انتظار بود
  • استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش مشارکت‌های مردمی است