Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@14:46:45 GMT

توافق نهایی بازیکن استقلال با باشگاه اروپایی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۰۸۳۸

توافق نهایی بازیکن استقلال با باشگاه اروپایی

یک سایت ترک اعلام کرد که الله یار صیادمنش ۴۰ روز دیگر برای امضای قرارداد با فنرباغچه وارد ترکیه می‌شود.

به گزارش مشرق، به نقل از kralspor، الله یار صیادمنش اولین خرید تابستانی فنرباغچه خواهد بود. این باشگاه ترکیه‌ای که از مدت‌ها قبل به دنبال جذب صیادمنش بود در نهایت با این بازیکن به توافق نهایی رسید ولی قانونی وجود دارد که بازیکن تا قبل از ۱۸ سالگی در صورتی می‌تواند جذب شود که با خانواده بازیکن توافق شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این که صیادمنش ماه آینده ۱۸ ساله می‌شود می‌تواند بدون مشکل راهی تیم فنرباغچه شود و برای این تیم بازی کند.

بیشتر بخوانید:

دوست داشتم در استقلال بمانم  

به همین خاطر قرار است ۴۰ روی دیگر بازیکن ایرانی برای حضور در ترکیه و امضای قرارداد وارد باشگاه فنرباغچه شود تا به عنوان اولین خرید تابستانی این تیم معرفی شود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس استقلال الله یار صیادمنش فنرباغچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی سیلوا با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و این بازیکن دیگر تمایلی به حضور در سطح اول فوتبال اروپا ندارد و امیدوار است که بتواند فوتبالش را در کشور خودش به پایان برساند.

چند باشگاه برزیلی امیدوار بودند که بتوانند این ستاره چلسی را به عنوان بازیکن آزاد را به صورت رایگان در پایان فصل لیگ برتر انگلیس به خدمت بگیرند و حالا سایت گل خبر داده است که فلومیننزه با او به توافق شفاهی رسیده است.

این بازیکن به مدیران این باشگاه وعده داده است که در پایان فصل و در تاریخ ۳۰ ژوئن پس از پایان مهلت قراردادش با آبی‌های لندن به صورت رسمی به این باشگاه ملحق خواهد شد و از فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

سیلوا پس از شکست چلسی در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی برابر منچسترسیتی به صورت رسمی اعلام کرد که تصمیمش را برای آینده گرفته اما جزئیاتی درباره این موضوع منتشر نکرد و حالا رسانه‌های برزیلی و انگلیسی فاش کردند که او در یک قدمی بازگشت به برزیل قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • رسمی: حمید مطهری در تبریز معارفه شد!
  • رسمی: مطهری در تبریز معارفه شد!
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • نگاهی به توافق‌های جدید بین ترکیه و عراق
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی