Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی تکواندو کشورمان با شکست در مرحله یک‌ هشتم نهایی تکواندو قهرمانی جهان از دور مسابقات کنار رفت. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ ورزشی رزمی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز پنجم و پایانی از بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهانی امروز (شنبه) با حذف یلدا ولی‌نژاد و سجاد مردانی آخرین نفرات تیم‌های ملی تکواندو پیگیری شد تا تنها شانس تکواندو ایران برای کسب مدال طلا به سروش احمدی نماینده وزن 63- کیلوگرم تیم ملی باشد که امشب در دیدار نهایی به مصاف تکواندوکار چینی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های وزن 87+ کیلوگرم امروز پیگیری شد و سجاد مردانی در نخستین دیدار خود در مرحله یک شانزدهم نهایی با نتیجه 18 بر 2 مقابل جیسوس پرئا تاریرا از اکوادور به برتری رسید. کاپیتان تیم ملی کشورمان در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف مایکون سیکوئرا دارنده مدال برنز المپیک 2016 ریو از برزیل رفت و در راند طلایی با نتیجه 10 بر 8 مغلوب حریف خود شد تا از دور مسابقات کنار برود.

پیش از این نیز یلدا ولی‌نژاد در نخستین دیدار خود در رقابت‌های وزن 62- کیلوگرم به کارولینا سانتسوس از برزیل رفت و با شکست 39 بر 19 از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نمایندگان کشورمان تا پایان روز گذشته مسابقات جهانی با کسب یک مدال نقره توسط مهلا مومن‌زاده و یک مدال برنز توسط آرمین هادی‌پور در جایگاه هفتم قرار داشتند.

بیست‌وچهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان 2019 با حضور 975 تکواندوکار از 150 کشور به میزبانی منچستر انگلیس از روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه  آغاز شد و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

تکواندو قهرمانی جهان| ولی‌نژاد آخرین حذف شده بانوان تکواندو ایران/ مردانی گام نخست را محکم برداشت


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو ایران سجاد مردانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران سجاد مردانی تکواندو ایران سجاد مردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، کاراته‌کا‌های کرمانی در بخش کاتای مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) به دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

این مسابقات با حضور ورزشکاران در بخش کاتا در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و  تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل از مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پوردهقان و به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر، بهروز حسینی‌نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی به‌صورت مشترک سوم شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار با حضور سبحان عوض ‌پور، محمدعلی مسلمی، امیرحسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیرحسن معین‌الدینی به مربیگری عابد علمدارزاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی‌زاده به مقام دوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان
  • پایان رقابت وفایی و «ترامپ» در اسنوکر قهرمانی جهان
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد