Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:43:11 GMT

انفجار خودروی حامل گردشگران در جیزه مصر

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۰۹۰۲

انفجار خودروی حامل گردشگران در جیزه مصر

منابع امنیتی مصر از انفجار یک خودروی حامل گردشگران در مقابل موزه بزرگ مصر در جیزه خبر دادند. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ بین الملل آفریقا آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دو منبع امنیتی به خبرگزاری رویترز گفتند که یک انفجار اتوبوس حامل گردشگران را در مقابل موزه بزرگ مصر در جیزه هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش این انفجار دستکم 16 مصدوم بر جا گذاشته است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,88,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مصر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مصر مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته سی و سوم سوپر لیگ یونان، آ. ا. ک آتن که احسان حاج‌صفی را برای ششمین بازی پیاپی در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت، از ساعت 21 چهارشنبه شب در استادیوم اوپاپ آرنا مقابل پاناتینایکوس رده دومی قرار گرفت.

یاران حاج‌صفی که طی سه هفته گذشته روند خوبی طی کرده و با کسب یک مساوی و دو پیروزی متوالی به صدر جدول سوپر لیگ یونان رسیده بودند، سعی داشتند در دیدار خانگی مقابل پاناتینایکوس، اختلاف یک امتیازی با این تیم را بیشتر کنند که موفق به انجام این کار شدند و برد پُر گل به دست آوردند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در بازی حساس و سرنوشت‌ساز در راه رسیدن به قهرمانی توانست به پیروزی ارزشمند سه بر صفر مقابل پاناتینایکوس دست پیدا کند تا 75 امتیازی شود و صدرنشین جدول سوپر لیگ یونان بماند.

یاران حاج‌صفی در حالی اختلاف خود با پاناتینایکوس رده دومی را به 4 امتیاز افزایش دادند که سه مسابقه دیگر تا پایان فصل جاری سوپر لیگ یونان دارند و این برد موجب شد شانس بیشتری نسبت به همیشه برای قهرمانی داشته باشند.

احسان حاج‌صفی، مدافع ایرانی آ. ا. ک آتن حضور 90 دقیقه‌ای در دیدار مقابل پاناتینایکوس داشت و جزو بهترین بازیکنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد/ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • رازگشایی از برابر بودن سرعت نور با مختصات هرم بزرگ مصر