Web Analytics Made Easy - Statcounter

پینگ‌پنگ با پارس مداوم و کندن زمین توجه همه را به نوزاد زنده به گور شده جلب کرد. آفتاب‌‌نیوز : سگی معلول در تایلند توانسته نوزادی که یک مادر نوجوان زنده به گور کرده بود از زیر زمین بیرون بکشد و جان او را نجات دهد.
بنابر گزارش رسانه‌های محلی این واقعه در شمال تایلند روی داده و مادر ۱۵ ساله این نوزاد او را از ترس والدینش زنده به گور کرده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما لحظاتی بعد از این که مادر نواجوان محل دفن را ترک می‌کند پینگ‌پنگ، سگی که یک پایش در تصادف با خودرو فلج شده با پارس کردن مداوم بالای سر نوزاد می‌رود و شروع به کندن زمین می‌کند.
سپس صاحب پینگ‌پنگ که به دنبال پارس‌های مداوم او نگران شده بود متوجه می‌شود پای یک نوزاد از زیر خاک بیرون زده. او به کمک افراد روستای بان‌نانگ‌خام نوزاد را از زیر زمین بیرون می‌کشند و به درمانگاه محلی می‌برند.
دکترها پس از معاینه این نوزاد پسر را زنده و سالم یافتند.
یوسا نیسایخا، صاحب این سگ به رسانه‌های محلی گفته پس از فلج شدن پینگ‌پنگ در جریان سانحه خودرو، تصمیم به نگه‌داشتن او کرده چرا که این سگ وفاداری فوق العاده‌ای از خود نشان می‌داده است.
"من نگه‌ش داشتم چون هم خیلی وفاداره و هم خیلی فرمان‌بردار. همیشه به من در مزرعه و جمع کردن گاوها کمک می‌کنه. همه روستا هم او را دوست دارند. سگ فوق‌العاده‌ایست."

مادر نوزاد نجات یافته به علت رها کردن کودکش و همچنین اقدام به قتل توسط پلیس بازداشت شده و آن طور که روزنامه بانکوک پست نوشته اکنون به والدینش تحویل داده شده و تحت نظر روانشناس قرار گرفته است.
به گفته پلیس این مادر نوجوان از اقدام خود ابراز پشیمانی کرده است و والدین او هم تصمیم گرفته‌اند که سرپرستی نوه پسرشان را بر عهده گیرند.
منبع: بی بی سی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سگ تایلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران از مسابقات چک

دختران تنیس روی میز ایران با شکست مقابل رقبای خود از مسابقات بین‌المللی چک حذف شدند.

به گزارش ایسنا، مسابقات بین‌المللی چک از یکشنبه، ۲۶ فروردین آغاز شد و دو دختر تنیس روی میز ایران به مصاف رقبای خود رفتند.  

ندا شهسواری و مهشید اشتری دو نماینده تنیس روی میز زنان ایران بودند که در دور مقدماتی با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها حذف شدند.  

ندا شهسواری مقابل نیکولتا از ایتالیا قرار گرفت و با حساب سه بر یک شکست خورد.  

مهشید اشتری هم در دور نخست مقابل کهو از ژاپن به میدان رفت و با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.  

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کمک فوری برای نجات جان یک مادر سرطانی
  • شعار هفته زمین پاک مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک نجات زمین
  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • تولد در آمبولانس ؛ نوزاد آق قلایی برای دیدن دنیا عجله داشت
  • رانش زمین در اندونزی/ دست کم ۱۸ نفر جان باختند
  • نجات نوزاد شیرخوار ۲ ماهه با راهنمایی تلفنی اورژانس
  • حذف دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران از مسابقات چک
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • جراحی نادر در شیراز؛ عمل جنین دارای نارسایی قلبی در رحم مادر
  • جراحی نادر در بیمارستان نمازی /عمل جنین دارای نارسایی قلبی در رحم مادر