Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من سال ۲۰۰۴ با العین قهرمان آسیا شدم و باید از برونو متسو مربی خودم یاد کنم؛ او را هرگز فراموش نمی‌کنم و مسائل زیادی را از او یاد گرفتم و آخرین ایرانی هستم که جام لیگ قهرمانان آسیا را لمس کردم.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار العین و استقلال اظهار داشت: می‌توانستیم الدحیل را شکست داده و با شرایط بهتری به این مسابقه بیایم اما این اتفاق رخ نداد و نتیجه این دیدار نیز تاثیری روی صعود تیم ها ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات و مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اکنون برای این دیدار آماده هستیم.

وی درباره تقابل با العین خاطر نشان کرد: من سال ۲۰۰۴ با العین قهرمان آسیا شدم و باید از برونو متسو مربی خودم یاد کنم؛ او را هرگز فراموش نمی‌کنم و مسائل زیادی را از او یاد گرفتم و آخرین ایرانی هستم که جام لیگ قهرمانان آسیا را لمس کردم. با آقای متسو قهرمان آسیا شدم و خاطرات خوبی با این باشگاه دارم. در تمام سال هایی که در امارات بازی می کردم، از العین به عنوان یک باشگاه بزرگ یاد می‌شد و خوشحالم به عنوان یک مربی برابر این باشگاه قرار می‌گیرم. هیچگاه از العین جدا نشدم و این باشگاه خاطرات زیادی برای من داشته است.

او در ادامه درباره : برای العین گلزنی کردم و برابر این تیم نیز موفق به گلزنی شدم. اکنون وظیفه گل زدن بر عهده بازیکنان است. امیدوارم هواداران بازی خوبی از دو تیم تماشا کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال العین امارات فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد

بارش شدید باران، دیدار العین و الهلال را به تعویق انداخت!

طرفداری | دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان به دلیل شرایط جوی و بارش شدید باران به تعویق افتاد.

این دیدار که قرار بود امشب (سه‌شنبه 16 فروردین) در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین امارات برگزار شود، به دلیل بارش شدید باران و احتمال وقوع سیل لغو و به زمان دیگری موکول شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هنوز تاریخ جدیدی برای برگزاری این دیدار اعلام نکرده است، اما به احتمال زیاد این بازی در روزهای آینده و با شرایط مساعد جوی برگزار خواهد شد.

تیم‌های العین و الهلال در این مرحله برای کسب جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد