Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@09:16:01 GMT

حاج صادقی: هویت اصلی سپاه تغییر ناپذیر است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۰۹۰۸

حاج صادقی: هویت اصلی سپاه تغییر ناپذیر است

سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده کل سپاه که صبح امروز( یکشنبه) در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد سنگرنشینی نظام ولایی را از جمله نعمت‌های معنوی خداوند که بر نعمت‌های ظاهری تقدم دارند برشمرد و اظهار کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی برجسته ترین عمل صالح است و مسئولیت در این مسیر بهترین فرصت برای انجام آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سپاه عهده داری مسئولیت بدون احقاق حق مظلوم و سرکوب باطل را بنا به فرمایش امام علی (ع) بی ارزش توصیف و تصریح کرد :تحول در سپاه که از روز میلاد حضرت ولیعصر(عج) با انتصاب فرمانده کل سپاه آغاز و در ماه مبارک رمضان با انتصاب جانشین فرمانده کل سپاه تکمیل شد، سردرگمی دشمنان را به دنبال داشته و امیدواریم شاهد ارتقای روزافزون و بیش از پیش معنویت انقلابی، روحیه جهادی، منزلت اجتماعی و اقتدار و انسجام سپاه در ناکام گذاشتن توطئه ها و ترفندهای پلید دشمن باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان تاکید کرد: سپاه تغییرات دارد، اما هویت اصلی آن که "انی احامی ابدا عن دینی" است تغییر ناپذیر است.

منبع: فردا

کلیدواژه: حاج صادقی سپاه مسئولیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق دومین وعده صادق با حماقت دوباره جانیان صهیونیست

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در صورت انجام هر حماقتی از جانیان اسرائیلی دومین وعده صادق رهبر عظیم و فرزانه مبنی بر با خاک یکسان شدن تل‌آویو و حیفا محقق خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی روز دوشنبه طی پیامی به مناسبت حمله سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی گفت: بدیهی است در صورت انجام هر حماقتی از جانیان اسرائیلی در تقابل با رزمندگی قهرمانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دومین وعده صادق رهبر عظیم و فرزانه مبنی بر با خاک یکسان شدن تل‌آویو و حیفا محقق خواهد شد.

وی اضافه کرد: احساس حلاوت این غرور دینی بر ملت غیرتمند ایران اسلامی مبارک باد.

وی ادامه داد: بازوان توانا و سرانگشت معجزه نمای غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امتثال فرمان فرمانده کل قوا، حجت امام زمان (عج) و رهبر حکیم دلاور در تنبیه دشمن متجاوز که موجب سرور و شادمانی جهان اسلام شد و امید است قلب مقدس صاحب و آقای ما حضرت بقیة الله (عج) را خشنود سازد و تبسم رضایتمندی از این شجاعت ایثارگرانه سربازانشان و سپاه آن حضرت بر شکوفه لب‌های زیبایشان نقش بندد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: داغ‌های طاقت فرسایی که در مدت ۱۹۰ روز بر دل‌های مجروح ستمدیدگان غزه سنگینی می‌کرد با تماشای موشک‌ها و پهباد‌های نورانی در آسمان فلسطین اشغالی تشفی پیدا کرد و ما به تقلید از امام بزرگوار بر دست و بازوی این رزمندگان مقتدر بوسه می‌زنیم و بر این بوسه افتخار می‌کنیم.

 

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با خانواده شهید نعمت پور در الشتر
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در پی عملیات وعده صادق
  • حمایت استاندار سمنان و نماینده ولی فقیه از عملیات وعده صادق
  • تحقق دومین وعده صادق با حماقت دوباره جانیان صهیونیست
  • تقدیر نماینده ولی‌فقیه خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد از سپاه پاسداران
  • حمله سپاه به اسرائیل گوشه‌ای از اقتدار دفاعی ایران را به دنیا نشان داد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی حمله موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی
  • قدردانی نماینده ولیّ‌فقیه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • تقدیر نماینده ولی فقیه در خوزستان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی