Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- فرمانده مرزباني جمهوري اسلامي ايران، با بيان اينکه امروز کشوري با امنيت ايران در جهان وجود ندارد، گفت: ايران در شرايطي داراي امنيت کامل و پايدار است که شرايط منطقه بحراني است.

به گزارش ايرنا؛ سردار قاسم رضايي روز يکشنبه در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمانشاه، افزود: تهديداتي که در مرزهاي ايران وجود دارد و ريشه همه آنها آمريکاست اکنون بي سابقه است و اين امنيت بي نظير در اين شرايط بحراني منطقه گواه اقتدار و عظمت نظام جمهوري اسلامي ايران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: امروز مرزهاي ايران در شمال و جنوب، شرق و غرب در امنيت کامل قرار دارد البته مشکلاتي نظير قاچاق ، عبور و مرورهاي غيرمجاز و جاسوسي نيز وجود دارد که با همه آنها با قدرت برخورد مي شود و خواهد شد.
وي گفت: يکي از مسايل و مشکلات مرزباني در غرب کشور بحث کوله بري است و ما همواره گفته ايم که ما با کوله بر به معناي واقعي خود که داراي مجوزهاي لازم است و در ساعات مشخص رفت و آمد دارد و اجناس معين شده را وارد يا خارج مي کند هيچ مشکلي نداريم و حتي اورا حمايت نيز خواهيم کرد.
وي افزود: اما افرادي که شبانه از مرزها به طور غيرمجاز ورود و خروج دارند و سلاح ، مشروبات ، مواد مخدر و هر کالاي خطرناک و غيرمجازي را وارد مي کنند کوله بر نيستند و برخورد لازم با همه آنها خواهد شد.
فرمانده مرزباني کشور امروز به منظور شرکت در مراسم توديع و معارفه فرمانده مرزباني استان کرمانشاه به اين استان سفر کرد.
استان کرمانشاه با 2 ميليون نفر جمعيت و 371 کيلومتر مرز مشترک با کشور عراق داراي 2 مرز رسمي و پنج بازارچه مرزي است.
3033/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرمانده سپاه چالدران  در این مراسم با بیان اینکه ثمره خون شهدا باعث اقتدار کشور شده است، گفت: باید قدردان و ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشیم تا به کشور آسیبی وارد نشود.

 سرهنگ درستی  با تبریک عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه وعده صادق در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: در این عملیات به یاری خداوند و به دستور مرجع بزرگ شیعیان و فرمانده کل قوا، رهبر فرزانه انقلاب و به دست پرتوان سپاه پاسداران و نیروهای مسلح، قدرت الهی و عظمت اسلام به همه عالم اثبات شد.

وی ضمن تبریک  سالروز تاسیس سپاه پاسداران، افزود: سپاه مظهر خیر و برکت و از ابتدا پشتیبان و حافظ اصلی همه جنبش‌های مقاومت در منطقه بوده است.

فرمانده سپاه چالدران  در ادامه این مراسم گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و تمام نشدنی از شکوه، اقتدار، موفقیت و توانمندی ایران اسلامی و نماد برجسته مقاومت و ایستادگی ملت در برابر زورگویان و استکبار جهانی است.

دیگر خبرها

  • اسلامی: امنیت مرکز‌های هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • امنیت مرکزهای هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت و اقتدار
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • ۴۹۸۰۰ تبعه غیرمجاز در کمین‌های ارتش جنوب‌شرق دستگیر شدند
  • کنعانی: دفاع از اصول، ارزش‌ها و ارکان انقلاب و نظام با صلابت ادامه خواهد یافت