Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم گل گهر می گوید که با استقلال مذاکراتی را داشته است.

طرفداری- پیمان رنجبری در مورد بازگشت به لیگ برتر گفت:‌

من دو سال پیش با پیکان در لیگ برتر بودم اما آنجام مصدوم شدم و نتوانستم ادامه بدهم اما حالا بعد از ۲ سال، سرحال سرحال و با انگیزه بسیار به لیگ برتر برگشته‌ام.

رنجبری در مورد فصلی که با گل‌گهر در لیگ دسته یک پشت سر گذاشت، گفت:

هم برای من و هم برای گل‌گهر فصل خیلی خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌گهر لیاقت این را دارد که در لیگ برتر باشد. با ساختار و امکاناتی که این باشگاه دارد واقعاً جایش در لیگ برتر خالی بود. خدا را شکر توانستیم با همت بچه‌ها و حمایت مردم سیرجان و همچنین مدیرعامل خوب باشگاه تیم را به لیگ برتر برسانیم. امیدوارم امسال و سال‌های آینده گل‌گهر حرف‌های زیادی برای گفتن در لیگ برتر داشته باشد.

مهاجم تیم گل‌گهر سیرجان در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند در مسابقات امسال با تیم های لیگ برتری رقابت کند، گفت:

بله، من فکر می‌کنم گل‌گهر می‌تواند بالای جدول باشد. شاید الان صحبت از قهرمانی یا گرفتن سهمیه زود باشد اما به نظرم این تیم می‌تواند با تیم‌های لیگ برتری رقابت خوبی داشته باشد چرا که این پتانسیل را دارد. گل‌گهر هم امکانات خوبی دارد و هم ساختار خوبی دارد و باشگاه می‌تواند راحت در لیگ برتر تیم‌داری کند اما از سیاست امسال باشگاه که چه برنامه‌ای دارد و چگونه می‌خواهد یارگیری و تیمداری کند اطلاع خاصی ندارم.

وی در ادامه گفت:

من نمی‌دانم چند بازیکن در تیم می‌مانند اما تیم ما از نظر فنی هم مربی و هم بازیکنان خوبی دارد. بگوویچ از نظر فنی و همچنین اخلاقی مربی بسیار خوبی است. اطلاعی ندارم که چند درصد تیم حفظ می‌شود اما همه این بازیکنان از نظر فنی قوی هستند و راحت می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند و حرف‌هایی برای گفتن داشته باشند.

رنجبری در خصوص ادامه همکاری‌اش با گل‌گهر گفت:

قرارداد من با باشگاه گل‌گهر تمام شده است. صحبت‌هایی برای تمدید قرارداد انجام داده‌ایم اما در ۱۰ روز آینده وضعیتم مشخص می‌شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود با باشگاه استقلال مذاکراتی را انجام داده است، گفت:

بله. من مذاکرات کوتاهی با باشگاه استقلال داشتم و صحبت‌های اولیه‌ را انجام دادیم اما قراردادی نبسته‌ایم.

به نقل از فارس، آقای گل لیگ آزادگان در مورد اینکه آیا می‌تواند در فصل جدید با کی‌روش استنلی و پریرا رقابت داغی داشته باشد، گفت:

باید در مسابقات حاضر شوید و آنجا مشخص می‌شود که می‌توانید یا نمی‌توانید. مسلماً‌ هر بازیکنی استعدادهایی دارد که آنها را ارائه می‌دهد. من می‌توانم با آقای گل‌های لیگ برتر رقابت کنم اما از الان صحبت آن را نمی‌کنم. دوست دارم در مسابقات قرار بگیرم و آنجا مشخص کنم. می‌توانم با بازیکنانی مانند کی‌روش و لوسیانو پریرا  رقابت کنم. این را در خودم می‌بینم که بتوانم این رقابت را داشته باشم و ان‌شاءالله در بازی‌ها مشخص می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدی راد سرمربی شهداب یزد شد

باشگاه شهداب یزد اعلام کرد پس از جلسات متعدد هیأت مدیره رحمان محمدی راد که در سال ۱۳۹۷ همراه تیم شهرداری ورامین به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر و رقابت‌های جام باشگاه آسیا ۲۰۱۹ دست یافته بود به طور رسمی و با عقد قراردادی یکساله به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد انتخاب شد و هدایت بلندقامتان شهدابی را در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر برعهده خواهد داشت.

اعضای کادر فنی و دستیاران آقای محمدی راد پس از مذاکرات انجام شده ظرف چند روز آینده معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی سازی ۸۵ درصد
  • محمدی راد سرمربی شهداب یزد شد
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی‌سازی ۸۵ درصد
  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر
  • حماس: اولویت ما همچنان استقرار آتش‌بس دائمی در غزه است
  • حماس: اولویت ما همچنان استقرار آتش بس دائمی در غزه است
  • بسکتبالیست‌های فولاد حضور خود در لیگ برتر را تثبیت کردند
  • محمدی‌فرد: جای ما را در لیگ برتر خالی کنید
  • برتری «اورنبورگ » در حضور لژیونر ایرانی
  • برتری پرگل منچستر سیتی و صعود به صدر جدول لیگ برتر انگلیس