Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرخی گفت: پروژه ها و برنامه های هنری با حمایت بخش خصوصی بهتر می تواند در بین عموم مردم جلوه ای خاص را ایفا کند و اتفاقات خوبی برای فرهنگ و هنر رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی فرخی»، با اشاره به نقش مثبت بخش های خصوصی در برگزاری برنامه ها و پروژه های هنری، گفت: پروژه ها و برنامه های هنری با حمایت بخش خصوصی بهتر می تواند در بین عموم مردم جلوه ای خاص را ایفا کند و چنانچه از بخش خصوصی که تمایل به اجرای پروژه ها و برنامه های هنری دارند حمایت شود، اتفاقات خوبی برای فرهنگ و هنر شهرستان رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده بیان کرد: هنر نمایش به عنوان یک هنر اصیل و مردمی از اهمیت بالایی برخوردار است و هنرمندان فعال این رشته با اجراهای متنوع خود سعی بر معرفی سبک های این هنر مقدس دارند، ولی از آنجا که اعتبارات لازم برای حمایت از آنان نیست هنوز هنر نمایش به جایگاه والای خود دست نیافته است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آباده اظهار کرد: آموزشگاه هنرهای نمایشی ترنم از جمله آموزشگاه های فعال در آباده است که هر ساله در راستای ترویج فرهنگ از دریچه ی هنرهای نمایشی فعالیت چشمگیری را در سطح شهرستان داشته و اینک شاهد گشایش این مجموعه و پلاتوی یک صد نفره آن هستیم.

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خراسان جنوبي اردبیل خبرگزاری شبستان مسجد قرآن کریم قرآن مجلس خوزستان کانون های مساجد آباده ظرفیت بخش خصوصی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مجتمع  دامداری  بخش خصوصی استان اردبیل نیازمند حمایت دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل این مجتمع در بخش مشگین شرقی واقع شده و مرحله نخست آن اخیرا مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد
  • جزییات جشنواره عکس نیکوکاری تشریح شد
  • بزرگترین مجتمع  دامداری  بخش خصوصی استان اردبیل نیازمند حمایت دولت
  • دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی هنری اتقان شد
  • آغاز ساخت «شهر هنر» از تابستان امسال/ نرخ نهایی اجراهای صحنه‌ای اعلام می‌شود