Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درباره افزایش حقوق‌ها گفت که اعضای هیات رییسه بر اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق و به اضافه تا ۱۰ درصد اصرار کردند.

به گزارش ایمنا، علی‌اصغر یوسف‌نژاد گفت: با توجه به این‌که درباره میزان افزایش حقوق‌ کارمندان در سال جاری اختلاف‌ نظرهایی وجود داشت این موضوع در جلسه هیئت رییسه بحث شد و هیئت رییسه بر افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق‌ها به علاوه تا ۱۰ درصد حقوق که مصوبه مجلس شورای اسلامی در جریان بودجه سال ۱۳۹۸ بود، اصرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: قرار است فردا -دوشنبه۳۰ اردیبهشت- جلسه‌ای با حضور نمایندگان دیوان محاسبات، آقای انصاری معاون رییس جمهور و مسئولان سازمان برنامه در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تشکیل شود تا نسبت به رفع ایرادات در این زمینه با محوریت افزایش ۴۰۰ هزار تومانی به اضافه تا ۱۰ درصد اقدام شود.

منبع:ایسنا

منبع: ایمنا

کلیدواژه: افزایش حقوق حقوق دولت سازمان برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمضان بهترین فرصت برای جلب خشنودی خداوند است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا ضمن اینکه فرا رسیدن ماه رمضان و تقارن آن با نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت، بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت این ماه برای جلب خشنودی خداوند متعال و بخشیده شدن تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بدون‌تردید لحظه لحظه‌های ماه مبارک رمضان یک فرصت ارزشمند برای تکامل معنوی و کسب مغفرت از درگاه باری‌تعالی به شمار می‌رود، ادامه داد: باید به خاطر داشته باشیم که در محضر خدای متعال گناهکار هستیم و باید از این فرصت برای آمرزیده شدن حداکثر استفاده را کنیم.

امام جمعه نقده با اشاره به اینکه در روایات رسیده از اهل بیت(ع) تاکید شده است که لازم است در معنویت به بالاتر از خودمان و مسائل مادی به پایین‌تر از خودمان نگاه کنیم، اضافه کرد: در این صورت می‌توانیم به رشد و تعالی دست پیدا کیم.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را پشت‌سر گذاشته‌ایم، ادامه داد: ‌مورخان اسلامی نقل کرده‌اند که فردی از امام حسن(ع) در مورد سیاست سوال کرد و ایشان با نگاه توحیدی که داشتند سه مسئله عمل به حقوق‌الله به عبارتی ادای خواسته خداوند، توجه به حقوق زنده‌ها و ادای آن و در خدمت مردم بودن همچنین حقوق اموات و درگذشتگان و ذکر خیر در مورد آنها را متذکر شدند.

وی با بیان اینکه، در زیارت جامعه کبیره هم ائمه‌معصوم(ع) به عنوان سیاست‌مدارترین افراد معرفی شدند، گفت: اما متاسفانه امروز شاهد هستیم از سیاست به شکل حقه‌بازی تعبیر می‌شود و البته این نوع رویه بدون‌تردید روش شیطانی است.

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد کار مجلس دوازدهم باید نظارت بر اجرای قوانین باشد
  • بالاخره دولت تسلیم شد؛ آپشن طلایی به حقوق کارگران اضافه شد / متناسب‌سازی حقوق‌ها با تورم ۴۵ درصد
  • دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی نیست!
  • حقوق کارگران ۱۵ درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت
  • ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است
  • رمضان بهترین فرصت برای جلب خشنودی خداوند است
  • فرمول تعیین دستمزد ۱۴۰۳ اعلام شد/ میزان دقیق افزایش حقوق کارگران چقدر است؟
  • روایتی تازه از میزان افزایش حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود
  • روایتی تازه از تصویب میزان افزایش حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳