Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@08:06:13 GMT

واحدهای راکد صنعتی مازندران فعال شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۱۱۵۹

واحدهای راکد صنعتی مازندران فعال شود

استاندار مازندران با اشاره به اینکه رونق تولید نباید صرفا در حد شعار باشد، گفت: واحدهای راکد صنعتی مازندران فعال شود. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد حسین زادگان عصر امروز در دومین جلسه شورای اداری مازندران در سال 98 در سالن اجتماعات شهدای استانداری با اشاره به اهمیت دانشنامه مازندران، اظهار داشت: این کتاب باید در گنجه کتابخانه‌های منازل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید این کتاب دانشنامه مازندران خریداری شود تا مورد استفاده عموم قرار گیرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه شهرداری‌ها برای خریداری کتاب دانشنامه مازندران برای شهروندان اقدام کنند، تصریح کرد: سهم ادارات استان و شهرستان‌ها از خرید کتاب دانشنامه مازندران مشخص شود.

حسین زادگان با بیان اینکه مازندران دارای بیش از 700 عنوان تنوع غذایی است، افزود: پیشنهاد می‌شود میراث فرهنگی استان در حوزه ترویج بوم‌گردی جشنواره غذای مازندران را برگزار کند.

وی با اعلام اینکه توقع ویژه ای از دستگاه‌های فرهنگی داریم که نسبت به معرفی کتاب دانشنامه مازندران صورت گیرد، تصریح کرد: جشنواره وارش به صورت بین المللی در مازندران برگزار شد.

گزارش "تابش" به اعضای کمیسیون صنایع مجلس درباره صنعت خودروانجمن تخصصی صنعت نساجی و پوشاک در گیلان فعال شددروازه‌بان صنعت نفت: سرجیو به جوان‌های تیم ما اعتماد‌به‌نفس داد/ امیدوارم فصل آینده نتایج بهتری بگیریم

استاندار مازندران با اشاره به اینکه شهرک صنعتی نسبت به تعیین تکلیف واحدهای راکد اقدام کند، افزود: در جلسات شورای اداری استان باید نسبت به فعال کردن واحدهای صنعتی نیمه کاره اقدام شود.

حسین زادگان با بیان اینکه رونق تولید نباید صرفا در حد شعار باشد بلکه ایجاد اشتغال جدید در واحدهای صنعتی باید مدنظر کارکرد مدیران مرتبط قرار گیرد، گفت: بازرسی‌های زینتی از واحدهای صنعتی را باید خارج شویم بلکه خروجی بازدیدها باید منتج به رونق تولید شود.

وی با تاکید بر تعیین تکلیف کارگران اتباع خارجی در استان، تصریح کرد: باید از طریق خروج این کارگران، زمینه اشتغال کارگران بومی مناطق را بهره‌گیری کنیم.

استاندار مازندران با تاکید بر شان و جایگاه کارگران در جامعه، افزود: نباید استفاده ابزاری و غیراصولی از کارگران صورت گیرد.

انتهای پیام/ش

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار بوکان پس از گفتگو با دست اندرکاران این واحدها، مسائل و مشکلات آن ها را در دستور کار قرار داد و درخصوص راهکارهای رفع مشکلات این واحدها ضمن بررسی سوابق و اقدامات، پیگیری های لازم را به انجام رساند.

خشایار صنعتی با اشاره به برنامه ریزی فرمانداری در کمیته کارشناسی رفع موانع تولید شهرستان، و همچنین سیاست های  عملیاتی کارگروه رفع موانع تولید استان و بازدید از واحدهای تولیدی، مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع را از اولویتهای دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در راستای حل مشکلات و همچنين اشتغال شهروندان، سعی داریم که توان واحدهای تولیدی را با پیگیری های استانی و کشوری به حداکثر رسانده و ضمن کاهش موانع زمینه توسعه فعالیت را برای سرمایه گذاران اهلیت دار فراهم نماییم.

در جریان این بازدیدها همچنین تکلیف ماشین آتش نشانی واگذاری به شهرک صنعتی در راستای ارایه خدمات از طریق عقد تفاهم نامه با سازمان آتش نشانی و شهرداری بوکان و همچنین اتمام و بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی به لحاظ پیشرفت ۹۰ درصدی به منظور تسریع در بهره برداری مورد ارزیابی و پیگیری قرار گرفت.

خشایار صنعتی در راستای بهبود وضعیت و امنیت خاطر تولیدکنندگان دستورات کاری را به شهرداری، آتش نشانی، اداره صمت و مدیریت شهرک صادر و همچنین به منظور تسریع در تحویل پروژه مدول دوم تصفیه خانه با پیمانکار مربوطه توصیه های لازم را یادآوری و بازه زمانی اتمام کار نیز اعلام شد.

دیگر خبرها

  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان