Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@05:41:25 GMT

واکنش مهاجم گل گهر به مذاکره با استقلال

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۱۱۶۲

مهاجم تیم گل‌گهر سیرجان گفت: در خودم می‌بینم که بتوانم با آقای گل‌های لیگ برتر رقابت داشته باشم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان رنجبری در مورد بازگشت به لیگ برتر گفت: من دو سال پیش با پیکان در لیگ برتر بودم اما آنجام مصدوم شدم و نتوانستم ادامه بدهم اما حالا بعد از ۲ سال، سرحال سرحال و با انگیزه بسیار به لیگ برتر برگشته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبری در مورد فصلی که با گل‌گهر در لیگ دسته یک پشت سر گذاشت، گفت: هم برای من و هم برای گل‌گهر فصل خیلی خوبی بود. گل‌گهر لیاقت این را دارد که در لیگ برتر باشد. با ساختار و امکاناتی که این باشگاه دارد واقعاً جایش در لیگ برتر خالی بود. خدا را شکر توانستیم با همت بچه‌ها و حمایت مردم سیرجان و همچنین مدیرعامل خوب باشگاه تیم را به لیگ برتر برسانیم. امیدوارم امسال و سال‌های آینده گل‌گهر حرف‌های زیادی برای گفتن در لیگ برتر داشته باشد.

مهاجم تیم گل‌گهر سیرجان در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند در مسابقات امسال با تیم‌های لیگ برتری رقابت کند، گفت: بله، من فکر می‌کنم گل‌گهر می‌تواند بالای جدول باشد. شاید الان صحبت از قهرمانی یا گرفتن سهمیه زود باشد اما به نظرم این تیم می‌تواند با تیم‌های لیگ برتری رقابت خوبی داشته باشد چرا که این پتانسیل را دارد. گل‌گهر هم امکانات خوبی دارد و هم ساختار خوبی دارد و باشگاه می‌تواند راحت در لیگ برتر تیم‌داری کند اما از سیاست امسال باشگاه که چه برنامه‌ای دارد و چگونه می‌خواهد یارگیری و تیمداری کند اطلاع خاصی ندارم.

وی در ادامه گفت: من نمی‌دانم چند بازیکن در تیم می‌مانند اما تیم ما از نظر فنی هم مربی و هم بازیکنان خوبی دارد. بگوویچ از نظر فنی و همچنین اخلاقی مربی بسیار خوبی است. اطلاعی ندارم که چند درصد تیم حفظ می‌شود اما همه این بازیکنان از نظر فنی قوی هستند و راحت می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند و حرف‌هایی برای گفتن داشته باشند.

رنجبری در خصوص ادامه همکاری‌اش با گل‌گهر گفت: قرارداد من با باشگاه گل‌گهر تمام شده است. صحبت‌هایی برای تمدید قرارداد انجام داده‌ایم اما در ۱۰ روز آینده وضعیتم مشخص می‌شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود با باشگاه استقلال مذاکراتی را انجام داده است، گفت: بله. من مذاکرات کوتاهی با باشگاه استقلال داشتم و صحبت‌های اولیه را انجام دادیم اما قراردادی نبسته‌ایم.

آقای گل لیگ آزادگان در مورد اینکه آیا می‌تواند در فصل جدید با کی‌روش استنلی و پریرا رقابت داغی داشته باشد، گفت: باید در مسابقات حاضر شوید و آنجا مشخص می‌شود که می‌توانید یا نمی‌توانید. مسلماً هر بازیکنی استعدادهایی دارد که آنها را ارائه می‌دهد. من می‌توانم با آقای گل‌های لیگ برتر رقابت کنم اما از الان صحبت آن را نمی‌کنم. دوست دارم در مسابقات قرار بگیرم و آنجا مشخص کنم. می‌توانم با بازیکنانی مانند کی‌روش و لوسیانو پریرا رقابت کنم. این را در خودم می‌بینم که بتوانم این رقابت را داشته باشم و ان‌شاءالله در بازی‌ها مشخص می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه

امید عالیشاه کاپیتان محبوب تیم پرسپولیس بعد از تمام شدن بازی های ملی با یک استوری به استقبال بازی های باشگاهی رفت. تیم پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر برای قهرمانی می جنگد اما سرخپوشان برای قهرمانی در لیگ برتر مانع سختی به نام استقلال دارند. استقلال هم اکنون با عملکرد بی نظیر شاگردان نکونام در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیسی ها در تعقیب آنها هستند.

تیم ملی ایران در این فیفادی در دو بازی به مصاف ترکمنستان رفت و هر دو بازی را با برد پشت سر گذاشت. این بازی ها در چارچوب مرحله مقدماتی راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • یکی از کلیدهای قهرمانی استقلال اینجاست!
  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • واکنش قطر به خبر ترک میز مذاکره توسط هیات اسرائیلی
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف