Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آبادان - ايرنا - فرمانده يگان حفاظت اداره کل بندر و دريانوردي خرمشهر گفت: يک محموله کالاي قاچاق شامل 372 دستگاه قليان الکترونيکي وارداتي در بندر خرمشهر کشف و ضبط شد.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي اداره کل بندرو دريانوردي خرمشهر، ناجي رئوفي يکشنبه افزود: با هوشياري ماموران يگان حفاظت اداره کل بندر و دريانوردي خرمشهر يک محموله قليان قاچاق به ارزش پنج ميليارد ريال در بندر خرمشهر کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: ماموران يگان حفاظت بندر خرمشهر در راستاي اجراي وظايف خود و طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق به کشف اين محموله قاچاق شدند.
فرمانده يگان حفاظت اداره کل بندر و دريانوردي خرمشهر تصريح کرد: ماموران يگان حفاظت بندر خرمشهر با دقت عمل براي دومين بار در ماه اخير در حين بازرسي از بار مسافران ورودي از کشور کويت در پايانه مسافربري خليج فارس بندر خرمشهر اين محموله کالاي قاچاق را که به صورت ماهرانه اي دربار مسافران جاسازي شده بود کشف و ضبط کردند.
وي در ادامه گفت: بنا بر اعلام کارشناسان در اين خصوص پرونده اي تشکيل و به همراه متهم به مراجع قضايي ارجاع شد.
هفته گذشته نيز 471 دستگاه قليان الکترونيکي به همراه 577 عدد اسانس آن به ارزش هفت ميليارد ريال در پايانه مسافربري خليج فارس بندر خرمشهرکشف و ضبط شد.
6068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، سرهنگ مسعود احسانی افزود: گروه‌های مشترک گشت‌های دریایی پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان قشم و بندرعباس ضمن اخذ تجهیزات کامل با یک فروند گلف سازمانی به حوزه استحفاظی اعزام شدند که در این عملیات ۲ فروند قایق غیر مجاز ترال متخلف، ۱۱ تخته ترال، ۶ دستگاه تور ترال غیرمجاز حلوا سفید به همراه ۱۸ کیلوگرم ماهی مخلوط کشف و ضبط شد.

وی ادامه کرد: این میزان توقیفات پیرو تاکید مدیر کل شیلات هرمزگان بر مقابله با صید غیر مجاز در راستای ممنوعیت فصل صید حلوا سفید با تلاش پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان‌های بندرعباس و قشم در منطقه پنج مایلی جزیره قشم صورت گرفته است.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه مبارزه با صید غیر مجاز برای حفظ و حراست از منابع آبزی که به عنوان ثروت ملی محسوب می‌شود از وظایف یگان حفاظت منابع آبزیان است، گفت: وارد کردن هر نوع خسارت به ذخایر آبزیان به عنوان ثروت ملی طبق قانون حفاظت و بهره برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران ممنوع است.

سرهنگ احسانی اضافه کرد: در این عملیات ۶ نفر متهم دستگیر شدند که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی برای سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

وی گفت: تمامی توقیف‌های انجام شده ضمن تشکیل پرونده به کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی شیلات برای تعیین تکلیف و یا در صورت نیاز به دستگاه قضا ارجاع داده شده‌اند.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان اعلام کرد: شماره تلفن ۰۷۶۳۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای صید و صیادی و مقابله با صید غیر مجاز به صورت شبانه روزی پاسخگوی مخاطبین این حوزه است.

کد خبر 6086079

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد