Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد مجیدی،‌ سرمربی تیم فوتبال استقلال از اینکه مقابل تیم سابقش العین امارات قرار می‌گیرد، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل العین امارات در هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: می‌توانستیم الدحیل قطر را شکست داده و با شرایط بهتری به این مسابقه بیاییم، اما این اتفاق رخ نداد و نتیجه این دیدار نیز تأثیری روی صعود تیم‌ها ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات و مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اکنون برای این دیدار آماده هستیم.

وی خاطرنشان کرد: من سال 2004 با العین قهرمان آسیا شدم و باید از برونو متسو مربی خودم یاد کنم. او را هرگز فراموش نمی‌کنم. مسائل زیادی را از متسو یاد گرفتم و آخرین ایرانی هستم که لیگ قهرمانان آسیا را لمس کردم. با متسو قهرمان آسیا شدم و خاطرات خوبی با این باشگاه دارم. در تمام سال‌هایی که در امارات بازی می‌کردم، از العین به عنوان یک باشگاه بزرگ یاد می‌شد و خوشحالم به عنوان یک مربی برابر این باشگاه قرار می‌گیرم. هیچ وقت از العین جدا نشدم و این باشگاه خاطرات زیادی برای من داشته است.

وی تصریح کرد: برای العین گلزنی کردم و برابر این تیم نیز موفق به گلزنی شدم. اکنون وظیفه گل زدن بر عهده بازیکنان است. امیدوارم هواداران بازی خوبی را از دو تیم ببینند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی مجیدی بازی العین لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس

شب گذشته الهلال در لیگ قهرمانان آسیا برابر العین شکست خورد.

طرفداری | بالاخره یک تیم موفق شد الهلال را متوقف کند.

الهلال در چهارچوب نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا (فینال غرب) به مصاف العین رفت. دیدار رفت دو تیم با نتیجه چهار - دو به سود اماراتی‌ها به پایان رسید تا دیدار برگشت برای الهلالی‌ها، بازی مرگ و زندگی باشد.

الهلال شب گذشته در دیدار برگشت موفق به شکست دو بر یک العین شد اما در مجموع با نتیجه پنج - سه از دور رقابت‌ها کنار رفت تا در کمال تعجب، این العین باشد که به فینال می‌رسد. نیمار برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور داشت و قابی از این ستاره برزیلی پس از حذف الهلال منتشر شده است که آه و افسوس او را نشان می‌دهد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!