Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:47:55 GMT

نه جشن و نه پاداش برای قهرمانی بارسا در کوپا دل ری

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۱۳۱۰

نه جشن و نه پاداش برای قهرمانی بارسا در کوپا دل ری

سران باشگاه بارسلونا در صورت قهرمانی در کوپا دل ری، هیچ برنامه خاصی برای قتدیر از بازیکنان در نظر نگرفته اند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا شنبه آینده در بنیتو ویامارین، فینال کوپا دل ری برابر والنسیا را پیش رو دارد و می تواند پنجمین قهرمانی متوالی خود در این رقابت ها را جشن بگیرد.

 

 

 

 

از ابتدای فصل مشخص بود که بازیکنان بارسا در صورت قهرمانی در کوپا دل ری، پاداشی دریافت نخواهند کرد و امروز آاس ادعا کرد که هیچ جشنی نیز برای این منظور در نظر گرفته نشده است؛ نه جشن های خیایانی، نه جشن با حضور هواداران در نوکمپ و نه حتی ضیافت شام برای بازیکنان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع حذف از لیگ قهرمانان به قدری برای بارسا سخت بود که قهرمانی احتمالی در کوپا دل ری هم تسکنی برایش محسوب نمی شود.

 

ارنستو والورده به بازیکنان اعلام کرده است که فردای فینال کوپا دل ری می توانند راهی تعطیلات تابستانی شوند. البته ستاره های اهل آمریکای جنوبی بارسا تنها هشت روز فرصت برای استراحت دارند و سپس باید در اردوی تیم های ملی خود برای کوپا آمه ریکا 2019 برزیل آماده شوند.

 

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم

به گزارش "ورزش سه"، بارتومئو بین سال های 2014 تا 2020 رئیس بارسا بود و به دلیل مدیریت ناکارامد خود بارسا را در دوران پاندمی کرونا تا مرز ورشکستگی نیز برد. در نهایت او استعفا داد تا انتخابات ریاست بارسلونا زودتر برگزار شود و خوان لاپورتا جای او را گرفت.

بارتومئو را مسبب وضعیت فعلی بد اقتصادی بارسلونا می دانند اما او همیشه از سیاست هایش دفاع کرده است. بارتومئو را متهم می کنند بازیکنانی متوسط با هزینه و دستمزد بسیار بالا را می خرید و همین به بارسلونا ضربه زد.

بارتومئو در مصاحبه جدید خود گفت برکنار زوبی زارتا در ابتدای سال 2015 اشتباه بزرگ او بود. او کسی را اخراج کرد که در سال 2014 انریکه را به عنوان مربی منصوب کرد و هفت خرید خوب از جمله لوئیس سوارز، تراشتگن و ایوان راکیتیچ برای باشگاه انجام داد.

بارتومئو گفت: «رئیس ها هیمشه تصمیمات درست نمی گیرند و بله، فکر می کنم در اخراج زوبی زارتا اشتباه کردم. اگر به عقب برگردم هرگز چنین تصمیمی نمی گیرم. روزهای پرتنشی بود و لوئیس انریکه با برخی بازیکنان مشکلاتی داشت. در آن مقطع تصمیم گرفتم مدیر ورزشی و مدیر عامل را قربانی کنم ولی بهتر بود اختلافات را از بین می بردم. برکناری زوبی زارتا به خاطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه از سوی فیفا نبود. مشکل در واقع داخلی بود.»

دیگر خبرها

  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • فرق رئال و بارسا این است: استراتژی و سردرگمی!‏
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!