Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-20@14:36:17 GMT

رای میلیاردی دادگاه عالی ورزش علیه استقلال!

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۱۳۲۴

رای میلیاردی دادگاه عالی ورزش علیه استقلال!

رای نهایی دادگاه عالی ورزش در پرونده پروپئیچ صادر شد و این بازیکن کروات مبلغی گزاف بابت دستمزد عقب افتاده دریافت خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حکم دادگاه عالی ورزش که قبلا صادر شده بود حالا در وب سایت دادگاه عالی ورزش  بارگذاری شده است.

باشگاه استقلال در لیگ پانزدهم با پروپئیچ قراردادی به مبلغ ۳۱۰ هزار دلار برای یک فصل امضا کرده بود و این بازیکن در پایان فصل در فهرست مازاد قرار گرفت که این مساله باعث شکایت او به فیفا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه این شکایت غیر حقوق باقی مانده (۱۱۰ هزار دلار) پروپئیچ ۲۵۵ هزار دلار هم غرامت دریافت می کند. 


بنابراین در مجموع استقلال باید ۳۶۴ هزار دلار به بازیکنی بدهد که در فصل بعد و بعد از جدایی از استقلال قراردادی به مبلغ ۵۰ هزار یورو با یک باشگاه آلبانیایی امضا کرده است.

رای اولیه پرونده پروپیچ در فوریه ۲۰۱۷ صادر شده و دادگاه عالی ورزش در تجدید نظر آن را تایید کرده است. این قرارداد در دوران بهرام افشارزاده امضا شده و به این سرانجام رسیده است در حالی که بنابر ادعای افراد مطلع پرو با ۳۰ هزار دلار حاضر به فسخ قرارداد بوده است. 

قبلا این اتفاق با جزییات کاملا مشابه در باشگاه استقلال در دوره مدیریت علی فتح الله زاده و در پرونده گوران لاوره تکرار شده است. مواردی از این دست در باشگاه پرسپولیس رخ داده است که مهمترین آن پرونده معروف مانوئل ژوزه است که با غرامت چند میلیاردی به اتمام رسید.

جالب اینجاست که به دلیل قرارداد ۵۰ هزار یورویی پرو با باشگاهی که پس از استقلال به آن ملحق شده، مبلغ قرارداد قبلی این بازیکن مورد ظن فیفا قرار گرفته بوده و همین مسئله باعث ادامه تحقیقات و تعویق در صدور رای نهایی شده؛ رایی که حالا یک بحران جدید مالی برای باشگاه استقلال است که در حال حاضر نیز مسائل حل نشده دیگری هم دارد. عدم توجه مدیران فوتبال ایران به قرارداد و امضا، مشکلی قدیمی است که همواره مسائلی را برای باشگاه های فوتبال ایران ایجاد کرده است.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال پروپئیچ جریمه نقدی دادگاه عالی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۸ درصدی پرونده‌های محاکم تجدیدنظر استان خوزستان

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با کاهش ۲۳۴۵ پرونده در محاکم تجدیدنظر استان خوزستان طی سال گذشته، پرونده‌های این محاکم ۲۸ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان علی دهقانی امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در دیدار با قضات دادگاه تجدید نظر استان، اظهار کرد: پاسخ کوبنده دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از اقتدار حاکمیت نظام جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی و منطقه دارد، این اقدام شجاعانه موجب شکستن هیمنه پوشالی رژیم سفاک صهیونیستی شد.

وی افزود: یکی از تکالیف اصلی و مهم دستگاه قضائی در سند تحول و تعالی قوه قضائیه که از ارکان مورد توجه نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات قضائی و تحقق عدالت قضائی است.

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه دادگاه‌های تجدیدنظر و کیفری یک استان، پیشانی اتقان آرا و سطح علمی مجموعه دادگستری آن است، خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه قضات دادگاه تجدیدنظر، آرای صادره از سوی قضات این محاکم الگویی برای دادگاه‌های بدوی است.

دهقانی تصریح کرد: سال گذشته در محاکم تجدیدنظر استان و با توجه به افزایش ۱۹ درصدی ورودی و ۲۲ درصدی خروجی پرونده‌ها از شعب و کاهش موجودی ۲۳۴۵ پرونده، شاهد رشد قابل توجه عملکرد این محاکم بودیم.

وی اضافه کرد: مانده آخر دوره سال ۱۴۰۱، تعداد ۸۲۷۰ فقره پرونده بود و با وجود افزایش پرونده‌های وارده، این رقم در پایان سال گذشته به ۵۹۲۵ فقره رسید که افزایشی معادل ۲۸ درصد بوده است.

رئیس کل دادگستری خوزستان اضافه کرد: در شعب کیفری یک استان که به موضوعات خاص و مهم می‌پردازد نیز عملکرد به همین شکل بوده است و موجودی پایان سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن ۲۵ درصد کاهش داشته است.

دهقانی نظارت بر شرایط ماهوی پرونده از سوی دادگاه‌های عالی را بسیار مهم برشمرد و افزود: محاکم تجدیدنظر نسبت به دادگاه‌های بدوی و محاکم کیفری یک نسبت به دادسرا، باید نقش نظارتی خود را تقویت کنند.

وی با تاکید بر پرهیز از اوقات نظارت طولانی، گفت: انتظار مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضائی این است که زمان رسیدگی در محاکم طولانی نشود و پرونده آن‌ها در زمان کوتاه‌تری تعیین تکلیف شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: طی دو سال گذشته شش شعبه به شعب تجدیدنظر استان اضافه شد که در روند کاهش موجودی تأثیر بسزایی داشت و امیدواریم با تأمین امکانات لازم، این اتفاق در سال جاری نیز تکرار شود.

دهقانی در ادامه با توصیه به قضات در خصوص رعایت حسن خلق و تکریم ارباب رجوع، تاکید کرد: عمل احسن مورد سفارش پیامبر اکرم (ص) با دو شرط تحقق می‌یابد که یکی رفتار بر پایه عقلانیت و به دور از احساس است و دومی عمل برای رضای خداوند و خشنودی حق است و قضاوت منصبی است که باید همواره بر این دو اصل استوار باشد.

کد خبر 746176

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۸ درصدی پرونده‌های محاکم تجدیدنظر استان خوزستان
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در فارس
  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • سرقت میلیاردی از خانه ۲ مهاجر در برج‌های نیاوران
  • حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران