Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مردم یزد طومار اعتراض آمیزی به اتفاقات اخیر آموزش و پرورش که به همت خواهران حوزه علمیه آمده شده بود را امضاء کردند. متن این طومار بدین شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر بطحائی
وزیر محترم آموزش و پرورش کشور
سلام علیکم
همانطور که مستحضرید یکی از ثمرات انقلاب و اهداف جمهوری اسلامی، اسلامی نمودن ادارات و سازمان‌های مختلف کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهم‌ترین سازمان‌های کشور، سازمان بزرگ آموزش و پرورش می‌باشد. تمام نونهالان و نوجوانان این سرزمین تحت نظارت این سازمان پرورش یافته و آموزش می‌بینند.
در قوانین جمهوری اسلامی بر تقویت و تحکیم مبانی اعتقادی و معنوی دانش‌آموزان از طریق تبیین اصول و معارف دینی بر اساس قرآن و سنت ائمه معصومین، تاکید شده است.
اما با وجود این اهداف مقدس و تذکرات حکیمانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد فضای معنوی در جامعه و جلوگیری از اجرا سند ۲۰۳۰ وبازداری از سست شدن پایه‌های اعتقادی دانش آموزان، متاسفانه شاهد قانون گریزی و هنجار شکنی از سوی مجموعه تحت مدیریت شما بوده ایم.
مدتی است فیلم‌هایی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد این سند منحوس در مدارس اموزش و پرورش در حال اجراست و پسران و دختران شیعه ما را دعوت به لاابالی گری ومجلس گناه آلود موسیقی و رقص در فضای مقدس کلاس و مدرسه می‌کند.
ما مادران مسلمان ایرانی، مخالف نشاط فرزندانمان در مدرسه نیستیم، ولی با نشاط شیطانی و سست نمودن عقاید فرزندانمان سخت مخالفیم و معتقدیم غلط‌ترین و راحترین راه نشاط برای دانش آموز پخش موسیقی مبتذل و تشویق به حرکات مستهجن توسط معلم می‌باشد. از وزارت محترم آموزش و پرورش، انتظار می‌رود در گزینش معلم ها، دقت بیشتری نموده و افراد مومن و انقلابی جهت این امر خطیر انتخاب نماید نه افراد مرتجع و غربزده که خلاقیت و هنر ایجاد نشاط اسلامی را ندارند. درحالیکه می‌توان با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب راجع به نشاط، با ورزش، مسابقه و پخش سرود‌های حماسی و ملی... سرزندگی، امید، معرفت و بینش. در دانش اموزان ایجاد کرد.
استقبال دانش آموزان از اینگونه موسیقی‌های مبتذل نشانه ضعف در سیستم فرهنگی آموزش و پرورش کشور در زمینه ایجاد برنامه‌های شاد و ناشی از فشار بر دانش آموزان برای کسب نمره به شمار می‌رود؛ که لزوم تهیه موسیقی‌های ایرانی با اشعار متناسب با دانش اموزان در زمینه‌های مختلف یکی از راهکار‌های مقابله با هجمه نفوذ خوانندگان بی دین خارج نشین خواهد بود.
ما امضاکنندگان نامه‌ی فوق مصرانه و مجدانه می‌خواهیم به اهداف و قوانین انقلاب و جمهوری اسلامی احترام گذاشته و برخوردی جدی با تمام معلمان و مدیران عامل این هجمه فرهنگی انجام داده و گزارشی مفصل از نحوه برخوردتان در رسانه‌ها منتشرو با اطمینان دهی به عدم اجرای سند ۲۰۳۰ در مدارس، آرامش را به جامعه فرهنگی و خانواده‌های مسلمان ایرانی باز گردانید.
جمعی از مادران دغدغمند ایران اسلامی»
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد

وزیر آموزش و پرورش گفت: پیوند مدارس با شرکت‌های دانش بنیان باعث شکوفایی استعداد دانش‌آموزان می‌شود و آماده هستیم این موضوع را در ساختار تعریف کنیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی در جمع مدیران مدارس غیردولتی و هیئت‌امنایی اظهار کرد: امید در ادبیات ما جایگاه ویژه‌ای دارد، برای تسخیر آینده باید با امید حرکت کرد.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب جایگاه علم و امید برجسته است، علم در دست فردی قدرتمند است که امید داشته باشد به تغییر.

وزیر آموزش و پرورش گفت: دیدن پیشرفت‌ها نسل جدید را امیدوار می‌کند، وقتی دانش‌آموزان سمپاد که دو درصد دانش‌آموزان کشور هستند بر روی عرشه کشتی در جنوب ایران قدرت کشور را مشاهده می‌کنند چراغ امید در دل آنها خاموش نمی‌شود.

صحرایی ادامه داد: دانش‌آموزان وقتی به شرکت‌های دانش بنیان رفته و مشاهده می‌کنند جوانان غیرممکن‌ها در ذهن آنها را ممکن کرده‌اند امید در دل آنها روشن می‌شود.

صحرایی متذکر شد: پیوند امید و پیشرفت بهترین پاسخ ما به جنگ ترکیبی است، مدرسه مزرعه آینده است، امروز در تحقق جایگاه برجسته علمی ایران در جهان نقش آموزش و پرورش بسیار مهم است و این نهاد کودکان را خلاق و پرسشگر تربیت می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: پیوند مدارس با شرکت‌های دانش بنیان باعث شکوفایی استعداد دانش‌آموزان می‌شود و آماده هستیم این موضوع را در ساختار تعریف کنیم و شرکت‌های دانش بنیان تعدادی از مدارس را به عنوان مدارس وابسته بپذیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • سرانجام معلم بلاگرها چه شد؟
  • پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • سلامت خانواده از آموزش پرورش تا آموزش عالی
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش