Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، محمد سعیدی‌کیا، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دیروز، 28 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران در سروآباد، اظهار کرد: بنیاد مستضعان از 2 ماه پیش جهت آبادانی شهرستان سروآباد با 2 مشاور شروع به کار کرده است.
وی با اشاره به اینکه طرح توانمندسازی توسط مدیر دانشگاه کردستان انتخاب شده است، افزود: در این طرح بعد از چند شهرستان دیگر استان کردستان شهرستان سروآباد را انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، بیان کرد: این طرح با توجه به اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند نقاطی در کشور انتخاب کنید و طرح آبادانی را در آنجا آغاز و در همه ابعاد محرومیت را خارج کنید، این طرح را در شهرستان ها آغاز کردیم.
سعیدی کیا افزود: این طرح در همه زمینه ها از جمله فرهنگی، اقتصادی، با جهت گیری معیشت پایدار، ورزشی، دینی و اجتماعی با همت مردم منطقه کار و تلاش صورت می‌گیرد و توسط گروه های بنیاد آموزش می‌بینند.
وی عنوان کرد: در این راستا شعبه‌ای در منطقه فعال خواهد شد که پس اندازهای مردم در آنجا ذخیره و اعضای گروه به افراد متقاضی وام می‌دهند و در این زمینه بنیاد علوی دخالتی ندارد.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ذکر کرد: سروآباد دارای پتانسیل های ویژه ای از جمله وجود بارش باران بسیار زیاد، سرسبزی منطقه و استعدادهای شگرف انسانی است امیدواریم بتواند الگوی مناسب و پیشرفته‌ای در این زمینه رقم بزند.
سعیدی کیا با اشاره به اتمام این پروژه گفت: این طرح بر اساس تعداد روستا و استعداد مردم منطقه میسر خواهد شد.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه این طرح به مدت چهار سال طول خواهد کشید، یادآور شد: در کشورهای دیگر طرحی همانند این طرح را ندیده‌ایم لذا از کسانی که می توانند نقدی به این طرح بنویسند در خواست می کنیم که با نقد خود ما را یاری کنند تا بتوانیم قدم های جدیدتری در این راستا برداریم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: گردنه ته‌ته در محور شهرستان پاوه، استان کرمانشاه به سروآباد کردستان با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی امروز _ چهارشنبه چهارم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گردنه ته‌ته پس از پنج ماه انسداد با تلاش راهداران شهرستان پاوه کاملاً بازگشایی و ایمن‌سازی شد.

وی افزود: گردنه ته‌ته یکی از نقاط مرتفع و برف‌گیر استان کرمانشاه، شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته خواهد شد؛ با توجه به سخت‌گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف‌روبی وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه شهرستان پاوه واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد است.

کهریزی گفت: گردنه ته‌ته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 747586

دیگر خبرها

  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر