Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر انگلیس در ایران با ابراز خوشحالی نسبت به از سر گیری فعالیت و خدمات رسانی شرکت رویال میل برای ایرانیان مقیم انگلیس گفت: ما در رابطه با این موضوع در تماس نزدیک با مقامات محلی و ایرانی هستیم.

به گزارش ایسنا، روز شنبه حمید بعیدی‌نژاد سفیر کشورمان در لندن در توئیتر خود از عادی سازی فعالیت‌های رویال میل به زودی استقبال کرده و نوشت: هفته پیش در جریان پیگیری‌ها مطلع شدیم که با حل مشکل رویال میل، ابتدا مراسلات موجود در انبار این شرکت به ایران ارسال می‌شود ودر مرحله بعد تمامی فعالیت‌های پستی از سر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هم‌چنین خبر داده بود که روز شنبه ۲۸ اردیبهشت محموله پستی این شرکت به تهران رسیده است.

شرکت Royal Mail انگلیس در پی تحریم‌های آمریکا، چندی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که ارسال مراسلات و بسته‌ها به مقصد ایران را متوقف کرده است.

در عین حال مقامات وزارت خارجه انگلیس و شرکت پست این کشور قول داده بودند که با جدیت به دنبال اصلاح این تصمیم هستند.

راب مک‌ایر سفیر انگلیس در تهران در کامنتی به متن منتشر شده از سوی حمید بعیدی‌نژاد همتای ایرانی خود نوشت: ما در رابطه با این موضوع در تماس نزدیک با مقامات محلی و ایرانی هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روابط ايران و انگليس شرکت رویال میل انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: ظهر دیروز یک محموله ۲۸ تُنی مواد غذایی و معیشتی به ارزش مجموع و تقریبی ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب دیده از سیل اواخر سال گذشته جنوب سیستان و بلوچستان، بارگیری و به این استان ارسال شد.

سلیمی اظهار کرد: این بسته‌ها با مشارکت عمده خیرین خارج از کشور و مؤسسه خیریه‌ای در تهران تهیه و با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، ظهر دیروز از تهران بارگیری و با دو دستگاه تریلی به مقصد سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی محتویات هر بسته غذایی و معیشتی را شامل ۴ بسته ماکارونی، ۲۰ کیلوگرم برنج، ۶ قوطی تن ماهی، ۸۰۰ گرم سویا، ۲ کیلوگرم عدس، ۲ قوطی رب گوجه، ۴ بطری روغن مایع، ۲ بسته چای ،۲ کیلوگرم قند ،۲ بسته بیسکویت و ۲ قالب صابون به همراه پتو برشمرد و قیمت تقریبی مجموع اقلام اهدایی را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش مؤثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

کد خبر 6081280

دیگر خبرها

  • واکنش سفیر ایران به تحریم‌های جدید علیه کشورمان
  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • دلیل تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • مقامات این کشور پیش از عملیاتِ ایران التماس می‌کردند | سفیر سوئیس به سپاه احضار شد!
  • مقامات یک کشور ۳ ساعت پیش از عملیات به ایران التماس می‌کردند که این کار انجام نشود | سفیر سوئیس به جای وزارت امور خارجه به سپاه احضار شد