Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- فرمانده انتظامي استان کرمانشاه از کشف 167 تن کالاي احتکار شده شامل سويا، نخود و برنج به ارزش 6 ميليارد و 300 ميليون ريال در شهرستان صحنه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سردار «منوچهر امان اللهي» روز يکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پليس از وجود يک انبار محل احتکار کالاهاي اساسي در صحنه، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: ماموران انتظامي صحنه با انجام کارهاي اطلاعاتي و استفاده از شگردهاي پليسي موفق به شناسايي انبار محل احتکار کالا در يکي از نقاط شهر شدند.
سردار امان اللهي تصريح کرد: پس از هماهنگي هاي لازم با دستگاه قضائي و همراهي نمايندگان سازمان صنعت و معدن و تعزيرات حکومتي، ماموران در محل حاضر شده و نسبت به بازرسي از انبار مورد نظر اقدام کردند.
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه يادآوري کرد: در اين بازرسي، 107 تن سويا، 50 تن نخود و 10 تن برنج احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 6 ميليارد و 300 ميليون ريال مي رسيد، کشف شد.
وي همچنين با اشاره به پلمب اين انبار، از دستگيري صاحب آن و معرفي به دستگاه قضايي براي سير مراحل قانوني و صدور حکم لازم خبر داد.
سردار امان اللهي در پايان گفت: برخورد با پديده قاچاق و احتکار کالا و مبارزه با قاچاقچيان و محتکران جزو مهمترين اولويت هاي پليس کرمانشاه است که با جديت دنبال مي شود.
7458/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد.

به گزارش مهر، سردار حیدر سوسنی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی دیلم در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک دستگاه اتوبوس را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو توقیف شده انواع لوازم آرایشی فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع ذی صلاح معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان