Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@03:29:11 GMT

فریرا: شکست‌دادن پرسپولیس مهم است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۱۷۵۶

فریرا سرمربی تیم فوتبال السد قطر در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: این بازی برای السد خاص است چرا که هربار السد به اینجا آمده برای موضوع خاصی بوده است. یکبار برای صعود آمدیم اما این بار شرایط متفاوت است. کار برای پرسپولیس در آسیا تمام شده اما برای ما مهم است که این بازی را ببریم. امیدواریم بازی خوبی ببینیم و اینکه داوری خوبی هم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اینکه می‌خواهد از دنیای مربیگری خداحافظی کند، افزود: بله همینطور است بازی فردا بازی خداحافظی من از السد و پایان فوتبال ژاوی است به همین دلیل بازی فردا برای ما مهم خواهد بود. البته بازی فردا متفاوت است چرا که هیچ فشاری روی هر دو تیم نیست. امیدوارم که بازی خیلی خوبی باشد و تماشاگران زیادی هم بیایند. چرا که این بازی هم برای من و هم برای ژاوی مهم خواهد بود و می‌خواهیم روز خاطره‌انگیزی داشته باشیم.

سرمربی تیم السد درباره شکست این تیم در فینال امیرکاپ افزود:‌ امیرکاپ برای ما تمام شد فوتبال همین است یک روز برنده می‌شوید و یک روز می‌بازید. ما بازی‌های خوبی انجام ندادیم اما بازی با پرسپولیس متفاوت است و برای ما مهم این است که به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا برویم.

وی در خصوص اینکه با توجه به فاصله زمانی کم بین امیرکاپ و بازی با پرسپولیس آیا این تیم از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارد، اظهار داشت: بله ما بعد از آن بازی برای این بازی آماده شدیم و فرصت زیادی برای آماده‌سازی نداشتیم اما به هر حال برای این بازی آماده هستیم چرا که السد به اینگونه بازی‌ها عادت دارد اما می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم چرا که میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا این بازی را می‌بینند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قطر پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس قطر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا

یورگن لوکادیا از نظر فنی مهاجم خوبی بود اما حاشیه‌های خاص خود را داشت.

به گزارش مشرق، یورگن لوکادیا این روزها در تیم آموریبیتا که در دسته دوم اسپانیا بازی می‌کند نیمکت نشین شده و در ۶ بازی آخر این تیم فقط ۱۷ دقیقه مقابل لگانس بازی کرده که البته آنجا هم کاری از پیش نبرده است.

بی دلیل نبود که او می‌خواست دوباره به پرسپولیس برگردد و قرارداد ۱۸ ماهه ببندد تا هم خسارت مالی خود را جبران کند و هم بابت فصل بعد دوباره پول خوبی بگیرد.

این مهاجم ۶ گل حساس برای پرسپولیس زده بود؛ اما این روزها دوران بدی را سپری می‌کند و حتی در تیم ته جدولی لیگ ۲ اسپانیا تبدیل به یک نیمکت نشین شده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • افسوس، باید کار بارسا را تمام می‌کردیم
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد