Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@18:20:41 GMT

وقتی در میان ویرانی ها امید جوانه می زند + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۱۷۷۵

وقتی در میان ویرانی ها امید جوانه می زند + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در سایه مهربانی ها و همدلی ها حالا مناطق سیل زده در ماه مبارک رمضان ازدواج  پنج زوج معمولانی را به همت خیرین به خود می بینید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

بیشتر بخوانید: کمک خیران بازاری به هموطنان سیل زده کشورمان + فیلم

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناطق سیل زده دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!

به گزارش "ورزش‌سه"، از پیش مشخص شده بود که چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب خواهند کرد، اما فوتسال آسیا یک سهمیه دیگر هم دارد و در صورتی که ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی به نیمه نهایی صعود نمی‌کرد، تکلیف 4 نماینده دیگر آسیا مشخص شده بود.

حالا اما با حضور ایران، ازبکستان، تاجیکستان و تایلند در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و با توجه به اینکه ازبکستان میزبان مسابقات جام جهانی 2024 است، یک سهمیه دیگر باقی مانده که 4 تیم حذف شده در مرحله یک چهارم نهایی بار دیگر شانس خود را برای رسیدن به آن امتحان خواهند کرد.
براین اساس دو تیم عراق و افغانستان که به ترتیب مقابل تایلند و تاجیکستان از جام ملت‌ها حذف شدند، برگزار کننده پلی آف اول خواهند بود و دو تیم ویتنام و قرقیزستان هم که به ازبکستان و ایران باختند، پلی آف دو را برگزار می‌کنند.

درنهایت برنده این دو دیدار روز یکشنبه 9 اردیبهشت و همزمان با دیدارهای رده بندی و فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف هم می‌روند تا آخرین سهمیه فوتبال آسیا در جام جهانی ازبکستان از دل این مسابقه بیرون بیاید.

دیگر خبرها

  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط
  • ۹ کانون آفت جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های سردشت شناسایی شد
  • ویرانی عجیب در خان یونس غزه + عکس ها
  • لذت از بهار با گل همیشه بهار
  • موردی از شیوع آفت «جوانه خوار بلوط» در کردستان گزارش نشده است