Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن خانچرلی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار داشت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه ۲ سوداگر مرگ قصد توزیع محموله مواد مخدر دپو شده در شهرستان شهریار را دارند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، محل دپو مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این عملیات، سوداگران مرگ با مشاهده پلیس به سوی آنها تیراندازی کردند که پس از مواجه با آتش پرحجم مأموران، خود را تسلیم قانون کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر گفت: در بازرسی از مخفیگاه سوداگران مرگ، یک تن و ۴۸۶ کیلوگرم تریاک و ۵۶ کیلو مرفین کشف و ۴ خودرو نیز توقیف شد.

سردار خانچرلی به عملیات دیگر پلیس استان اشاره و بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از کسب اطلاعاتی مبنی بر انتقال مواد مخدر در جاده "رباط کریم – شهریار" به منظور پایش، به محور مزبور اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته، خودرو حامل موادمخدر که یک دستگاه پیکان وانت بود، شناسایی که طی عملیات تعقیب و گریز پلیس، خودرو توقیف و ۲ قاچاقچی نیز دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران در بازرسی از قسمت بار خودرو ۴۶۴ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، ۵۸ کیلوگرم هروئین، ۱۵۵ کیلوگرم حشیش، ۳۹ کیلوگرم مرفین و ۳۴ کیلو و ۸۶۵ گرم شیشه کشف کردند.

خانچرلی با بیان اینکه در این دو عملیات، در مجموع ۲ تن و ۲۹۳ کیلوگرم مواد مخدر کشف و همچنین ۵ دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف شد، گفت: هر ۴ سوداگر مرگ دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 4621097

منبع: مهر

کلیدواژه: کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید امیر حسین موسوی ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر انتقال مواد مخدر از استان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از این بود که خودرو حامل مقادیری تریاک از استان‌های شرقی به سمت تهران در حرکت است.

وی ضمن بیان اینکه پس از مشخص شدن زمان، مکان تحویل و نحوه انتقال هماهنگی‌های لازم به انجام رسید، افزود: با اقدامات هوشمندانه پلیس خودرو دنا شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان ضمن بیان اینکه خودرو دنا در گردنه آهوان محور دامغان_سمنان توقیف شد، ابراز داشت: در بازرسی از خودرو چهار کیلو و ۷۷۳ گرم تریاک کشف شد.

موسوی ضمن بیان اینکه با کشف محموله راننده و سرنشین دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده این افراد تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع شد.

وی ضمن بیان اینکه در این مأموریت یکی از مهره‌های توزیع مواد مخدر در کشور دستگیر شد، افزود: انهدام شبکه قاچاق مواد مخدر اقدام مهمی که پلیس برای پیشگیری از آسیب اجتماعی در رأس برنامه‌های خود دارد.

کد خبر 6087607

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود