Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:16:54 GMT

مورینیو و ستایش غیرمنتظره از دو بازیکن جوان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۱۸۷۱

مورینیو و ستایش غیرمنتظره از دو بازیکن جوان

به نظر می رسد ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی، از همین حالا به فکر انتخاب بازیکن برای تیم فصل بعدی خود است.

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو مکررا در هفته های اخیر خبر از بازگشت به دنیای فوتبال داده و وی دیروز مدعی شد در ماه جولای هدایت یک تیم جدید را بر عهده خواهد گرفت. حالا مورینیو در مصاحبه ای به ستایش از دو پدیده جوان در لیگ یک فرانسه پرداخته؛ اسماعیل سار ستاره جوان رن و آلان سنت ماکسیمین از نیس، دو بازیکنی که مورد توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپا قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مورینیو گفت: "من می توانم به شما بگویم که در ترکیب سه تیم برتر لیگ یک فرانسه یعنی پاری سن ژرمن، لیل و لیون، بازیکنان با استعداد بسیاری وجود دارند که البته همگان نیز از حضور آنها خبر دارند. البته می دانم که اگر من در مورد این بازیکنان و توانایی های آنها صحبت کنم مدیر برنامه های آنها بسیار خوشحال خواهند شد.

 

اما به عنوان مثال، من به سبک بازی آلان سنت ماکسیمین بسیر علاقه دارم و سرعت او در جریان بازی را ستایش می کنم. همچنین اسماعیل سار نیز بازیکنی باکیفیت است و توانایی هایی همانند عثمان دمبله، مهاجم فرانسوی بارسلونا دارد و در کل بازیکنان زیادی در لیگ یک فرانسه حضور دارند که توانایی بالایی دارند."

 

ژوزه مورینیو (سرمربی) منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی بعد از دیدار هیجان‌انگیز پیکان و مس در جام حذفی که با شکست خودروسازان همراه بود، در نشست خبری حضور یافت.

عنایتی درباره بازی با مس گفت: در ابتدا به تیم خوب مس رفسنجان بابت صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم. بازی را به دو بخش می‌توانیم تقسیم کنیم. بازیکنان باتجربه مس در شرایط پنالتی توانستند ضربات بهتری را بزنند اما از لحاظ وجهه ای، ما بازیکنان جوان را بازی دادیم زیرا لیگ برای ما خیلی مهم است. دستاورد بزرگی را برای پیکان توانستیم کسب کنیم.

او ادامه داد: بازیکنان جوان ما در آینده حرف‌ها برای گفتن دارند. فوق العاده از آنها راضی هستم و از آنها تشکر می‌کنم که در فضای سنگین رفسنجان آنچه که ما می خواستیم به معرض نمایش گذاشتند. پشتوانه خیلی خوبی برای باشگاه پیکان هستند. باشگاه پیکان همیشه در پرورش استعداد جوان، پیش‌قدم بوده است.

سرمربی پیکان با اشاره به عملکرد خوب تیمش در مصاف با مس بیان کرد: خدا را شکر که در شرایط خوب طی 120 دقیقه بازی را به ضربات پنالتی کشاندیم و در ضربات پنالتی هر چقدر زننده ضربه پنالتی خوب باشد شانس نقش اول را دارد. برای بازیهای لیگ آماده می‌شویم که بازیهای سنگینی برای تیم ما خواهد بود. ان‌شاءالله با همین شرایط و انگیزه لیگ را آماده دهیم و با شرایط خوب لیگ را به پایان برسانیم.

عنایتی درباره ترکیب اولیه تیمش و بازی دادن به جوانان گفت: باشگاه پیکان نقش پررنگی در استعدادسازی دارد و بازیکنانی را به فوتبال کشور معرفی می‌کند.  از بین بازیکنانی که بازی دادم 8-9 نفر در تهران ماندند. شرایط حساس جدول در لیگ مقداری دست و پای ما را بست و گرنه می‌توانستیم بازیکنان جوان‌تر بیشتری را با خودمان بیاوریم و اگر مقداری شانس با ما بود شاید می‌توانستیم از این مرحله عبور کنیم. ضمن اینکه باشگاه مس رفسنجان بازیکنان باتحربه‌ای دارد. شاید از نتیجه ناراحت باشم اما از دستاوردی که برای باشگاه پیکان آوردم خیلی خوشحالم.

او اضافه کرد: تمام بازیکنان ما 18 تا 20 ساله هستند. میانگین بازیکنان امروز به 22 یا 23 می‌رسید. لیست امروز ما خیلی حوشحال‌کننده است.

دیگر خبرها

  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • پرتاب اوت های دقیق و دیدنی پراتاما آرهان، بازیکن جوان تیم ملی اندونزی / فیلم
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد