Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@13:51:42 GMT

تشکر و خسته نباشید باشگاه پرسپولیس به سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۱۹۳۱

تشکر و خسته نباشید باشگاه پرسپولیس به سپاهان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی از پیام تبریک باشگاه سپاهان تقدیر کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است؛

تلاش و رقابت سالم همواره باعث پیشرفت و ترقی است و رقیبان خوب، همواره انگیزه ای قوی برای تکاپوی بیشتر و رسیدن به مرزهای جدیدی از توانمندی هستند و پیروزی های بزرگ بدون رقیبانی قدرتمند به دست نمی آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصلی که گذشت، رقابتی سخت اما تاثیرگذار را شاهد بودیم.

حضور در چنین رقابتی باعث افتخار است و بار دیگر به همه تیم های حاضر در این دوره از بازی ها ، به ویژه باشگاه سپاهان خسته نباشید می گوییم. رقابتی که تا روز آخر به طول انجامید مایه افتخار بود و از داشتن حریفانی قدرتمند و باسابقه خشنود شدیم چون ما را برای حضور در عرصه های بین المللی آماده تر می سازد.

تردیدی نیست سنگین ترین رقابت ها باعث نخواهد شد تا نادیده گرفته شود همه ما در کنار هم فوتبال ایران را ساخته ایم.

بر همین اساس، صمیمانه برای تیم سپاهان در بازیهای لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم پرسپولیس و دیگر نمایندگان کشورمان در این رقابت ها بتوانند شایستگی های ذاتی فوتبال ایران را در سطح قاره به نمایش دوباره بگذارند و شادی و افتخار را برای مردم کشورمان به ارمغان بیاورند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی باشگاه پرسپولیس باشگاه سپاهان پرسپولیس شادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، امروز و فردا در حالی مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد که به‌نظر می‌رسد قهرمانی در این مسابقات برای هر سه‌مدعی جدی باقیمانده یعنی پرسپولیس، سپاهان و تراکتور جنبه حیاتی و حیثیتی دارد. پرواضح است که فتح هر جامی، هدف نهایی همه تیم‌های حاضر در آن تورنمنت است و اصلا نیازی نیست توضیح بدهیم چنین موفقیتی تا چه اندازه می‌تواند شیرین باشد اما وضع برای این سه‌تیم تا حدودی فرق دارد.

پرسپولیس: استقلال در لیگ، یک امتیاز بیشتر از این تیم دارد و بدون تعارف با توجه به مسابقات نسبتا آسان‌تر باقیمانده برای آبی‌ها، آنها از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار هستند. پس پرسپولیس باید نگاه جدی‌تری به مسابقات حذفی داشته باشد تا احیانا فصل را بدون جام تمام نکند؛ مخصوصا که گفته می‌شود ازجمله شروط تمدید قرارداد با اوسمار ویرا، کسب حداقل یک قهرمانی است. حالا اگر پرسپولیس در لیگ هم قهرمان شد، لذت بزرگ «دوگانه» را تجربه خواهد کرد که می‌تواند جایگاه افسانه‌ای به سرمربی برزیلی این تیم ببخشد.

سپاهان: گران‌ترین تیم این فصل با فاصله در اصفهان بسته شد و باز هم خبری از قهرمانی در لیگ نبود. مبرهن است که در چنین شرایطی فتح جام‌حذفی می‌تواند این غم بزرگ را کمی تسکین بدهد. اگر ژوزه مورایس موفق به قهرمانی در این مسابقات هم نشود، به‌احتمال بسیار زیاد باید دوران او را در اصفهان پایان‌یافته دانست، حالا هر چقدر هم که غرامت اخراج مربی پرتغالی هنگفت باشد.

تراکتور: شرایط این تیم هم در جام‌حذفی مشابه سپاهان است، تنها با این تفاوت که سرمربی تیم تبریزی جدا شده و کادر جدید با اندیشه‌ها و آرزوهای نو وارد می‌شوند. قهرمانی در جام‌حذفی برای سرمربی جدید تراکتور (احتمالا یحیی گل‌محمدی) می‌تواند یک سرمایه بسیار مهم پیش از آغاز فصل بعد باشد. در این صورت او هم در پنجره تابستانی قادر است مدیران باشگاه را به هزینه کردن ترغیب کند و هم در آغاز فصل جدید از گارانتی بالایی نزد هواداران برخوردار خواهد شد.

کد خبر 847138 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز جام حذفی فوتبال باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس