Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکترمحمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه امضای تفاهم‌نامه پژوهش و فناوری بین دانشگاه آزاد اسلامی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، گفت: امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه، حرکتی در راستای گره خوردن آموزش، پژوهش، صنعت و تجارت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دانشگاه سالها مسیر خود را طی کرده و فاصله‌ای ناخواسته بین دانشگاه و دیگر نهادها به وجود آمده است، تأکید کرد: علیرغم اینکه فارغ‌التحصیلان دانشگاه به نهادهای دیگر راه یافته‌اند، اما هیچ‌گاه همکاری سیستماتیک بین دانشگاه و دیگر نهادها شکل نگرفته است.

طهرانچی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره تأکید دارند که دانشگاه‌ها باید مسائل خود را از جامعه گرفته و در راستای حل آنها بکوشند. از این رو امضای تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و اتاق بازرگانی اصفهان، منجر به ایجاد فضای تعاملی و تبادلی دوطرفه خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان از امروز گفتمانی را آغاز می‌کنند که ماحصل آن تولد نهادهای جدیدی است که در درون خود کارآفرینان دانشمند و فناوران پژوهشگر داشته باشد.

وی با بیان اینکه تحریم‌های علیه ایران، فناوری این کشور را نشانه گرفته است، گفت: اگر علم به کار گرفته نشود، دشمنان قادر به تحریم فناوری ایران خواهند بود، اما امروز می‌بینیم که با بکارگیری علم و فناوری، تحریم‌ها ما را مستحکم‌تر کرده است.

دکتر طهرانچی با اشاره به برگزاری جلسه با مدیران اتاق بازرگانی استان اصفهان که در سفر اخیر رئیس دانشگاه به این استان، صورت گرفت، اظهار کرد: در جلسه اخیر با مدیران اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان خوشبختانه با نگاه علمی این مدیران به مسئله ارتباط صنعت و دانشگاه، تبادل نظر و تعاملات بیشتر در دستورکار این دو نهاد قرار گرفت.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه می‌تواند به عنوان الگو برای سایر استان‌ها نیز مطرح شود، گفت: استان اصفهان همواره به عنوان الگو و پیشرو مطرح بوده و دارای مردان بزرگی در عرصه‌های هنر، صنعت و تجارت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر این تفاهم‌نامه به تجربه موفقی در این زمینه بیانجامد، این تجربه موفق را به دیگر استان‌ها گسترش خواهیم داد. دانشگاه آزاد اسلامی در رویکرد جدید خود، حرکت‌های جدی و مثبت خود را از اصفهان شروع کرده و این تفاهم‌نامه یکی از همین موارد است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان اظهار امیدواری کرد: امضای این تفاهم‌نامه، بسترساز حرکت رو به جلو در ارتباط بیشتر علم و صنعت و تجارت باشد.

انتهای پیام/

300 / 320 دکتر طهرانچی کشاورزی تحریم ها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دکتر طهرانچی کشاورزی تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیا ظهور یک ابرقدرت جهانی را با چشم خود دید

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های ایسکانیوز از اصفهان، دانشجویان عضو تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌های دانشگاه آزاد استان اصفهان در حمایت از پاسخ تلافی‌جویانه نیروهای مسلح ایران علیه مواضع نظامی در فلسطین اشغالی تحت عنوان عملیات «وعده صادق»، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا/ «احزاب-۲۳»

سال‌های طولانی رژیم غاصب صهیونیستی در جاده‌ای یک‌طرفه به ریختن خون مردم بی‌گناه فلسطین مشغول بود و با حمایت شیاطین بزرگی چون آمریکا، حق هیچ اعتراضی را به دیگران نمی‌داد تا این‌که با خروش معمار انقلاب پایه‌های این لانه پوشالی عنکبوتی به لرزه درآمد و به لطف خداوند و به قول رهبر عزیزمان «دوران بزن در رو گذشت» و آنان که زدند، دیشب خوب خوردند:

با یاد خدا به لشکر فیل زدیم

ما در دل طوفان به دل نیل زدیم

در سرخط اخبار بگویید که ما

زلزال و کروز و قدر و سجیل زدیم

گاهِ آن است که دشمنان و منافقان از خود بپرسند چرا ایران نخواست اسرائیل را غافل‌گیر کند و خیلی رو و آشکار حمله کرد؟

پاسخ این‌که این یک نمایش نظامی عظیم در جهان بود تا «سیلی سخت» شاهدان زیادی داشته باشد و حساب کار دست مستکبرین عالم بیاید و بدانند پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی دنیا هم نمی‌توانند جلوی قدرت ایمان و حقانیت جمهوری اسلامی را بگیرند.

در حقیقت، در بامداد ۲۶ فروردین، دنیا ظهور یک ابرقدرت جهانی را با چشم خود دید و در خاطرش ثبت کرد.

یَا الله یَا رَحْمَانُ یَا رَحیمُ یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلَی دِینِک. اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج.

امضاکنندگان:

- بسیج دانشجویی،

- تشکل‌های اسلامی-سیاسی،

- کانون‌های فرهنگی،

- انجمن‌های علمی.

دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان

انتهای خبر/

کد خبر: 1227135 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی

دیگر خبرها

  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند
  • انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان انرژی اتمی، دانشگاه بیرجند و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی
  • افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق
  • دنیا ظهور یک ابرقدرت جهانی را با چشم خود دید
  • کمک علمی دانشگاه شیراز برای احیا تالاب‌ها
  • آگاه‌سازی صنایع در خصوص اهمیت ورود به حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر