Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:43:32 GMT

پیگیر حل مشکلات رانندگان حمل و نقل کالا در استان قزوین هستیم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۰۱۲

پیگیر حل مشکلات رانندگان حمل و نقل کالا در استان قزوین هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیرنون روز یکشنبه با حضور در محل پایانه بار قزوین ضمن بازدید از محل پایانه باربری قزوین با رانندگان فعال در این بخش گفتگو کرد و برای رفع مسائل موجود دستور پیگیری داد.

همچنین در جلسه‌ای که با حضور اعضای انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالای قزوین در محل دفتر مدیریت پایانه بار قزوین برگزار شد رانندگان مشکلات و درخواست‌های خود را در خصوص توزیع لاستیک، اعلام بار، سوخت تخصیصی و تخلفات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل کالای جاده‌ای مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرنون در این جلسه اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل بار و مسافر در کشور از طریق جاده و وسایل حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود و این مسئولیت سنگین بر عهده رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل است لذا در برابر این خدمت بی منت وظیفه خود می‌دانیم توجه ویژه ای به دیدگاه‌ها و درخواست‌های شما داشته باشیم.

وی بیان کرد: از همه ظرفیت‌ها و توان خود در راستای رفع مسائل و درخواست‌های رانندگان و فعالان بخش حمل و نقل کالای جاده‌ای استفاده خواهیم کرد تا خدمت رسانی رانندگان تسهیل شود.

پیرنون یادآور شد: با توجه به جایگاه ویژه بخش حمل و نقل عمومی کالای جاده‌ای و سهم ۲.۶ درصدی ناوگان استان در سطح کشور، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تمام توان و ظرفیت‌های خود را در مسیر شفاف سازی، تسریع و سهولت انجام این امر به کار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: رانندگان می‌توانند گزارش‌ها و شکایات خود را به صورت مکتوب به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ارسال کنند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و احکام لازم برای اجرا صادر شود.

وی اظهار داشت: همچنین رانندگان می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱( سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و یا صندوق پستی ۳۷۷۳-۱۴۱۵۵ به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منعکس کنند.

کد خبر 4621106

منبع: مهر

کلیدواژه: بازدید از پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در ادامه بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از صنایع چاپ، بسته‌بندی و کارتن سازی اروم آتا بازدید و پیگیر رفع مسائل و مشکلات این واحد تولیدی شد.   جواد کرمی همچنین ضمن بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری "تولید انواع چسب‌های بهداشتی و صنعتی"، "احداث سردخانه، سورتینگ و بسته‌بندی"، "اروم صنعت سامان" و "اروم ماهی" در ارومیه، پیگیر رفع مشکلات تکمیل این طرح‌ها شد.   وی در ادامه از واحد تولیدی بوم پاغرب یاقوت که در گروه صنایع غذایی فعالیت می‌نماید بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

دیگر خبرها

  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • حمل ۴۰ میلیون تن کالا از مبدأ استان یزد 
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است