Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@16:02:48 GMT

۲۰ هزار پرسپولیسی مقابل السد و ژاوی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۰۲۸

۲۰ هزار پرسپولیسی مقابل السد و ژاوی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، تیم‌های پرسپولیس و السد قطر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که برای شاگردان برانکو مسابقه تدارکاتی محسوب می‌شود، اما قطری‌ها تلاش می‌کنند با به دست آوردن حداکثر امتیاز، به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله حذفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با کسب ۴ امتیاز در گروه D قعرنشین هستند و برای پایان خوش از آسیا باید از سد نماینده قطر بگذرند، اما از سویی دیگر السدی‌ها می‌خواهند مانند دیدار رفت به برد دست یابند.

این مسابقه پایان دوران بازیگری ژاوی هرناندز و همچنین نخستین دیدار سرخپوشان پس از قهرمانی است و احتمال می‌رود هواداران زیادی از این بازی استقبال کنند، اما طبق اعلام یکی از مدیران پرسپولیس، حضور ۲۰ هزار هوادار این تیم مقابل السد قطر قطعی است.

تاکنون بیست هزار نفر بلیت الکترونیکی را خریداری کردند و همچنین دیگر طرفداران می‌توانند فردا (دوشنبه) بلیت دستی تهیه کنند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و السدقطر، ۳۰ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!

تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، دومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل ترکمنستان برگزار کرد و توانست این تیم را با نتیجه پر گل ۷-۰ شکست دهد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این مقابل ازبکستان نیز به پیروزی ۴-۲ رسیده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار دو برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

ملی‌پوشان ایران روز جمعه هفتم اردیبهشت، در سومین مسابقه خود به مصاف تاجیکستان خواهند رفت.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با حضور تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

 

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد