Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@12:55:48 GMT

حسینی: السد ۹۹ درصد تیم ملی قطر است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۰۸۲

حسینی: السد ۹۹ درصد تیم ملی قطر است

کاپیتان پرسپولیس می‌گوید تیمش کار سختی مقابل السد دارد.

به گزارش ایسنا، سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر السد گفت: السد قهرمان قطر شده است و ۹۹ درصد تیم ملی قطر است. بازی کردن مقابل چنین تیمی سخت است.

ادامه دارد...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کلیدواژه: السد قطر تيم فوتبال پرسپوليس سيد جلال حسيني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی‌های اخیر در اهواز منجر به اتفاق خاصی نشد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در روزهای اخیر دو باران شدید و رگباری به فاصله چند ساعت در اهواز رخ داد که یکی ۱۷.۵ میلیمتر و دیگری ۴۴ میلیمتر بود. این بارندگی به اندازه ۹۰ درصد بارش سالانه در یزد، ۶۷ درصد بارش سالانه در کرمان و ۷۰ درصد بارش سالانه در خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بود.

استاندار خوزستان افزود: در اهواز با لطف خداوند اتفاق خاصی رخ نداد و با آمادگی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده و بهبود زیرساخت فاضلاب موفق شدیم که آب‌های سطحی را تخلیه کنیم.

وی حسینی محراب تاکید کرد: البته موضوع آب‌های سطحی و فاضلاب دو مقوله جداست؛ در برخی نقاط می‌شود فاضلاب و آب‌های سطحی را به صورت ترکیبی دفع کرد اما باید تمام توان خود را برای دفع آب‌های سطحی بگذاریم و شهرداری در این خصوص مسؤولیت دارد و باید برنامه‌ریزی لازم را برای جمع‌آوری آب‌های سطحی با ایجاد زیرساخت‌ها به شکل‌های مدرن، سنتی و ترکیبی انجام دهد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در بارش اخیر نزدیک به ۱۰ میلیون متر مکعب در اهواز ریزش ثبت شده و طبعاً تخلیه آن نیاز به زمان داشت و برخی مناطق دچار آب‌گرفتگی شدند که با کمک آبفا، شهرداری و بسیج امکانات آب‌گرفتگی‌ها تخلیه شدند.

وی گفت: در سال‌های گذشته ماندگاری آب خیلی زیاد بود و گاهی ۳۶ ساعت تا یک هفته آب‌گرفتگی ادامه داشت؛ اما در دو سال فعالیت دولت سیزدهم طرح فاضلاب اهواز و کارون که در حدود سی سال ۳۰ درصد اجرا شده بود به ۶۲ درصد رسید و ۳۱۷ کیلومتر لوله گذاری در این مدت داشتیم که این امر منجر به کاهش مدت آب‌گرفتگی‌ها شده است.

کد خبر 6063704

دیگر خبرها

  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • بارندگی‌های اخیر در اهواز منجر به اتفاق خاصی نشد
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • پس از 19 سال؛ یک بازیکن از آرسنال کاپیتان تیم ملی انگلیس شد
  • برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد
  • ترکیب تیم ملی ایران برای مصاف با ترکمنستان
  • بیانیه‌های مثلا حمایتیِ استقلال، حسینی را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • پیشرفت ۶۰ درصد لایروبی جاجرود در محدوده شمیرانات
  • دکلان رایس کاپیتان انگلیس مقابل بلژیک