Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ‌به دلایل عدم پیشرفت کردستان اشاره کرد و گفت: اگر تنها به بیان نداشته‌ها، کمبودها و نبودها بپردازیم، هیچ‌گاه به توسعه دست نمی‌یابیم ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حسین فیروزی ظهر امروز در آئین بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات که در محل سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها نقش و جایگاه بسیار مهمی در سازمان‌ها دارند و به‌عنوان آگاهی‌بخش و روشنگران جامعه باید ارتباط خوبی با مردم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر اینکه مردم ولی نعمتان نظام و دولت هستند و باید در جریان همه امور قرار گیرند، افزود: رسانه‌ها، روابط‌عمومی‌ها، فرهنگیان، فرهیختگان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر می‌توانند با روش هنرمندانه و خلاقانه خود امید را به جامعه برگردانند تا سرمایه اجتماعی تقویت و توسعه میسر شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان به عقب‌ماندگی مزمن و تاریخی این دیار اشاره و تصریح کرد: طبیعتاً توسعه در گرو افزایش سرمایه اجتماعی است و باید همه با هم در این راستا تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه امروزه جامعه نیازمند نشاط و امید است، گفت: در این شرایط کنونی باید متحد و امیدآفرینی کنیم و رسانه‌ها این رسالت خطیر را برعهده دارند.

فیروزی با بیان اینکه همه خبرها واقعیت‌های جامعه نیستند و محبوبیت رسانه منطبق با سلامت نیست، تاکید کرد: باید مسئولیت‌پذیر و از محبوبیت رسانه بگذریم اما  با یک تحلیل ناروا اذعان جامعه را مخدوش نکنیم.

وی رسانه را همچون شمشیری دولبه دانست و اظهار کرد: می‌توان از قدرت رسانه در جهت سازندگی و تخریب استفاده کرد؛ توسعه مناطق مختلف دنیا، صلح و امنیت بدون حضور رسانه امکان‌پذیر نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان حق انتخاب به مردم را راهکار توسعه دانست و گفت: باید رسانه‌های مسئولیت‌پذیر علاوه بر انعکاس مشکلات و گرفتاری‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود را نیز منعکس کنند.

عامل اصلی عقب‌ماندگی‌های کردستان خود ما هستیمنرخ تورم، کالا و اقلام اساسی در کردستان از میانگین کشوری پایین‌تر استرسانه‌های انقلابی سنگ زیرین آسیاب نظام هستندبوشهر| روابط‌ عمومی‌ها و رسانه‌ها در تحقق شعار رونق تولید مشارکت کنند

وی با بیان اینکه بنا دارم با اصحاب رسانه بدون تعارف صحبت کنم، ادامه داد: در دنیای امروز رسانه‌ها اخبار را منتقل نمی‌کنند بلکه به اخبار شکل می‌دهند و اطلاعات را دستکاری می‌کنند چراکه به دنبال حقیقت نیستند بلکه به دنبال قدرت و در اختیار جریان فکری، سیاسی و طبقه اجتماعی هستند اما سواد رسانه‌ای مردم امکان ارزیابی را فراهم کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از فعالان رسانه‌ای استان خواست که مسئولانه‌تر عمل کنند چراکه نیازمند توسعه و نقش رسانه‌ها در هموارکردن این مسیر بسیار مهم است.

وی به سواد رسانه‌ای مردم اشاره کرد و ادامه داد: مردم کردستان هر خبری را قبول ندارند و تحت تأثیر جو رسانه‌ای و تبلیغی قرار نمی‌گیرند چراکه یک خواننده منتقد هستند و این نگاه انتقادی به رسانه‌ها به‌منزله سواد رسانه‌ای است.

فیروزی تاکید کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها حرفه‌ای‌تر عمل کرده و قدرت انتخاب را به مردم دهند و با انگاه انتقادی مسائل را موشکافی و در جهت افزایش سوادرسانه‌ای مردم متلاش کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود به دلایل عدم پیشرفت کردستان اشاره کرد و گفت: اگر تنها به بیان نداشته‌ها، کمبودها و نبودها بپردازیم، هیچ‌گاه به توسعه دست نمی‌یابیم، بنابراین باید برای رسیدن به خوشبختی و شادکامی به داشته‌ها و حل مسئله تمرکز کنیم چراکه زمانی که «امیدها را تقویت نکنیم؛ اخبار منفی تولید شود، بر داشته‌ها تمرکز نشود»، سرمایه‌های معنوی از استان می‌روند.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در ادامه بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از صنایع چاپ، بسته‌بندی و کارتن سازی اروم آتا بازدید و پیگیر رفع مسائل و مشکلات این واحد تولیدی شد.   جواد کرمی همچنین ضمن بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری "تولید انواع چسب‌های بهداشتی و صنعتی"، "احداث سردخانه، سورتینگ و بسته‌بندی"، "اروم صنعت سامان" و "اروم ماهی" در ارومیه، پیگیر رفع مشکلات تکمیل این طرح‌ها شد.   وی در ادامه از واحد تولیدی بوم پاغرب یاقوت که در گروه صنایع غذایی فعالیت می‌نماید بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

دیگر خبرها

  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد