Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@03:36:35 GMT

کاراته ایران قهرمان جهان شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۲۳۱

کاراته ایران قهرمان جهان شد

به گزارش جهان نيوز، دومین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته سری A که از روز پنجشنبه ۱۸۱۳ کاراته کا در ۱۲۰ کشور به میزبانی ترکیه در استانبول آغاز شده بود، با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید. در این مسابقات تیم اعزامی کشورمان موفق به کسب مدال طلا و سه برنز شد تا عنوان قهرمانی را کسب کند.

تیم کاتای بانوان طراوات خاکسار، حمیده عباسعلی، صالح اباذری، بهمن عسگری و مهدی قراری زاده ۶ مدال طلا، مهدی خدابخشی، علی مسیکینی و تیم کاتای مردان ایران با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر هم سه نشان برنز برای کاراته ایران کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در دیدار نهایی کاتای تیمی بانوان تیم کشورمان با ترکیب پر یسا رحمانی، مائده نصیری پی و مهری یزدانی در برابر استرالیا موفق شد با ثبت امتیاز ۲۴.۴۶ در برابر ۲۴.۰۲ رقیب صاحب پیروزی شده و به نشان طلا دست پیدا کند.

در فینال وزن ۶۸+ کیلوگرم زنان حمیده عباسعلی با برتری مقابل «آیاکا سایتو» ژاپنی مدال طلای این وزن را بر گردن آویخت. وی برای رسیدن به دیدار نهایی «کبری گزوم» از ترکیه، را «رومانا برودرلین» از سوئیس، «نورا هالکوئیست» از سوئد، «هانا زیوکویج» از کرواسی، «حبیبا حلمی» از مصر و «چاهنز جامی» از تونس را شکست داد بود.

در وزن ۵۵- کیلوگرم بانوان طراوت خاکسار ۵ بر ۲ مقابل «یو ون» از چین تایپه دارنده ۲ عنوان سومی جهان و ۳ قهرمانی آسیا به برتری دست یافت و طلا گرفت. خاکسار قبل از دیدار نهایی «سیمونا زابورسکا» از مقدونیه، «گلمیرااوسانوآ» از قزاقستان، «لائورن فورباتو» از فرانسه، «شیوری ناکامورا» از ژاپن، «سد الساندرا حسنی» از کرواسی و «جانابیتس» از آلمان را شکست داده بود.

صالح اباذری که با برتری مقابل «آنجلا وسیچ» از کرواسی، «بوگدانتریکوز» از صربستان، «سیمونه مارینو» از ایتالیا، «صادق سنچولی» از کشورمان، «الکساندر کولوکوف» از روسیه و «ایمان سنچولی» از ایرلند شمالی به دیدار فینال راهیافه بود، در مبارزه نهایی برابر «گوگیتا» از گرجستان پس از تساوی ۲ بر ۲ با قانون «سنشو» (امتیاز نخست) به برتری دست یافت و طلا گرفت.

در وزن ۷۵- کیلوگرم بهمن عسگری که امروز با پیروزی مقابل «زبیر محمد انصاری» از هند، «احمد شدید» از اردن،«تیموفی لئونتف» از روسیه‌، «جرمن چارپنتیر» از شیلی، «هنری ویکوآ» از گرجستان و «عبدالعزیز عبدالمحمود» از مصر به دیدار نهایی راه یافته بود، در پیکار نهایی ۶ بر یک «لویجی بوسا» از ایتالیا را شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد.

فاطمه صادقی، محدثه آقایی، مجید حسن نیا، امیررضا میرزایی، هامون درفشی پور، امیرمهدیزاده، سید علی کریمی، تیم کاتای بانوان (مظفری نژاد، حسینی نصب و صادقی)، علی اصغر آسیابری، فاطمه چالاکی، سارا بهمنیار، رزیتا علیپور، شیما آل سعدی، ابوالفضل شهرجردی، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاد نیز با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران

به گزارش "ورزش سه"، فردیناندو دی‌جورجی سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا اسامی سی بازیکن را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد که در بین این بازیکنان باز هم خبری از ایران زایتسف ستاره سابق این تیم نیست.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تفکیک پست ها:

پاسورها: سیمونه جیانلی، ریکاردو اسبرتولی، مارکو فالاسچی و پائولو پورو

دریافت کننده ها: الساندرو میکلتو، دنیله لاویا، توماسو رینالدی، لوکا پورو، ماتیا بوتولو، فرانچسکو رچینه، داویده گاردینی و فرانچسکو سانی

سرعتی‌زن ها: روبرتو روسو،جیانلوکا گالاسی، سیمونه آنزانی، لئاندرو موسکا، جووانی سانگوینتی، لورنزو کورتسیا، مارکو ویتلی،  گابریله دی‌مارتینو ادواردو کانسچی

قطر پاسورها : یوری رومانو، جولیو ماگالینی، لورنزو سالا، الساندرو بوولنتا و فابریزیو جیرونی

لیبرو ها: فابیو بالاسو، دامیانو کاتانیا مارکو جا جینی و گابریله لائورنزانو

تیم ملی والیبال ایتالیا در بازی دوم خود در لیگ ملتهای به مصاف تیم ملی والیبال ایران خواهد رفت، ایتالیا نیز همچون ایران نتوانسته سهمیه المپیک پاریس کسب کند.

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • امین کاویانی نژاد پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان