Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@04:13:44 GMT

بی توجهی راننده، کودکی را به کام مرگ برد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۲۷۵

بی توجهی راننده، کودکی را به کام مرگ برد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ مهرداد حسن پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین گفت: در خیابان مدرس اقبالیه یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حین تردد با کودک ۴ ساله‌ای برخورد کرد که بر اثر این سانحه کودک پس از انتقال به بیمارستان جان باخت .

سرهنگ حسن پور، علت این حادثه را توجه نکردن راننده به جلو بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رانندگان خواست:حین رانندگی در سطح شهر ضمن تردد با سرعت مجاز، از عواملی که منجر به حواس پرتی و یا توجه نکردن به جلو از فبیل صحبت با تلفن همراه می‌شود خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

یک کشته در حادثه رانندگی در قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلفات رانندگی در شب های تهران به اوج می رسد | ثبت یک میلیون و ۹۵۰ هزار تخلف رانندگی در سال گذشته

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ فیروز کشیر، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص اعمال قانون های شبانه در شهر تهران در سال ۱۴۰۲ و طرح های نوروزی، اظهار کرد: متاسفانه تعدادی از رانندگان از جمله متخلفان شب قانون‌گریز هستند و در چارچوب قانون بودن را دوست ندارند و نمی‌خواهند درست رانندگی کنند.

به گفته وی، پلیس بدون هیچ اغماضی با این رانندگان برخورد قانونی خود را انجام می‌دهد چرا که خط قرمز پلیس برخورد با افرادی است که با رفتارهای غلط ترافیکی نظم و امنیت تردد دیگر شهروندان را برهم می زنند و آرامش آنان را مختل می‌کنند.

سرهنگ کشیر با اشاره به اجرای طرح نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳، گفت: پلیس راهور تهران بزرگ در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۸۹ هزار فقره فقط در بحث تخلفات شبانه کامیون‌ها اعمال قانون داشت که در همین خصوص در طرح نوروزی ۱۴۰۳ این اعمال قانون ۵۵۰۰ مورد بوده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۰۳ هزار مورد اعمال قانون در خصوص تخلفات حادثه ساز شبانه صورت گرفته است که این آمار در طرح نوروزی و در همین خصوص ۳۵ هزار مورد بوده است.

به گفته سرهنگ کشیر، در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد از تخلفات مصرف نوشیدنی‌های غیر مجاز بوده است که این آمار در طرح نوروزی هم به همین میزان یعنی کمتر از ۱درصد از کل آمار بوده است.

وی ادامه داد: کل اعمال قانون‌هایی که در بحث تخلفات شبانه در سال ۱۴۰۲ صورت گرفت به حدود یک میلیون و ۹۵۰ هزار فقره) می‌رسد که در طرح نوروزی ۱۵۲ هزار مورد اعمال قانون برای آن دسته از رانندگانی که نظم ترافیکی جامعه را بر هم زده بودند صورت گرفته است.

سرهنگ کشیر تاکید کرد: این برخوردها و اعمال قانون‌ها به درخواست شهروندان صورت می‌گیرد و مطالبه شهروندان از پلیس است که با تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۲۰ تماس می‌گیرند و خواسته‌های خود را بیان می کنند. سایت rahvar۱۲۰.ir و شماره تلفن ۱۲۰ در اختیار شهروندان است که می‌توانند گزارشات خود را با همکارانم در میان بگذارند.

کد خبر 844570 برچسب‌ها پلیس راهور - شهر پلیس - جریمه و گواهینامه

دیگر خبرها

  • تخلفات رانندگی در شب های تهران به اوج می رسد | ثبت یک میلیون و ۹۵۰ هزار تخلف رانندگی در سال گذشته
  • ◄ افزایش تصادفات رانندگی به دلیل خرابی جاده های کرمانشاه به نهاوند و همدان به اسدآباد
  • ◄ رقیبان جدید رانندگان کامیون از راه رسیدند؛ احتمال کاهش درآمد رانندگان
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • ۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه
  • شکل گیری اعتماد‌به‌نفس از دوران کودکی
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت
  • اگر راننده خوبی هستید میلیون ها تومان جایزه بگیرید
  • احتمال یکطرفه شدن محور کندوان
  • احتمال یکطرفه شدن تردد در محور کندوان