Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@18:13:42 GMT

ترامپ: «جاستین آماش» یک بی‌عرضه کامل است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۳۸۲

ترامپ: «جاستین آماش» یک بی‌عرضه کامل است

خبرگزاری مهر: دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا امروز یکشنبه با ارسال پیام‌هایی در توئیتر به خبر حمایت «جاستین آماش» نماینده جمهوریخواه کنگره از استیضاح خود واکنش نشان داد.

رئیس‌جمهوری آمریکا در این خصوص نوشت: هرگز هوادار «آماش» نبودم؛ یک بی‌عرضه کامل که فقط برای مطرح کردن نام خود از طریق بحث، با من و برخی از ایده‌های فوق‌العاده جمهوریخواهان مخالفت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: اگر او واقعاً گزارش جانبدارانه مولر را که از سوی ۱۸ دموکرات خشمگین و بیزار از ترامپ تهیه شده خوانده بود، متوجه می‌شد که این گزارش درباره اینکه تبانی نشده و در نهایت ممانعت از اجرای عدالت صورت نگرفته، قاطعیت دارد.

ترامپ اضافه کرد: به هر شکل، زمانی که جُرمی روی نداده و در واقع، جُرم را طرف مقابل مرتکب شده است، چگونه می‌توان از اجرای عدالت ممانعت کرد؟ «جاستین» بازنده‌ای است که متأسفانه آب را مستقیم به آسیاب دشمن می‌ریزد!

این درحالیست که «جاستین آماش» عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا دونالد ترامپ را به ارتکاب «عمل قابل استیضاح» متهم کرده بود.

وی اولین نفر از اعضای حزب جمهوریخواه حاضر در کنگره بود که ترامپ را مستحق استیضاح می‌داند.

آماش با اشاره به گزارش رابرت مولر درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ و انتشار گزینشی و سانسور شده آن از سوی دادستان کل آمریکا گفت که با مطالعه این گزارش به ۴ نتیجه رسیده است.

این نماینده ایالت میشیگان با انتشار پیام‌هایی در توئیتر درباره این نتیجه‌گیری نوشت:

۱) دادستان کل ویلیام بار عمداً گزارش مولر را بد جلوه داد.

۲) رئیس جمهور ترامپ درگیر عملی قابل استیضاح بوده است.

۳) حزبی گرایی نظام کنترل و نظارت ما را دچار فرسایش کرده است.

۴) شمار اندکی از اعضای کنگره گزارش مولر را مطالعه کرده‌اند.

آماش در ادامه پیام‌های خود عنوان داشت: برخلاف آن چیزی که دادستان کل نشان داده، گزارش مولر نشان می‌دهد ترامپ درگیر اقدامات ویژه و الگویی رفتاری بوده که به آستانه استیضاح می‌رسد.

اظهارات این عضو جمهوری‌خواه کنگره درباره استیضاح ترامپ در حالی است که «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، با اقدام حزب دموکرات برای استیضاح ترامپ مخالف است.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد

رئیس‌جمهوری چین تاکید کرد تا زمانیکه روابط پکن و واشنگتن براساس احترام متقابل باشد این روابط گسترش خواهد یافت،همچنین آینده بشر به این روابط بستگی دارد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری چین در دیدار با جمعی از تجار آمریکایی گفت: رفاه مردم چین و آمریکا و به روابط پکن و واشنگتن بستگی دارد که آیا آنها با هم همکاری خواهند کرد یا اینکه با هم مقابله می کنند.

وی افزود: تا زمانی که دو طرف به هم احترام بگذارند و برای همزیستی مسالمت آمیز و منافع متقابل همکاری کنند روابط پکن-واشنگتن روبه گسترش خواهد بود.

روابط چین و آمریکا در سال های اخیر با تنش های زیادی همراه بوده است. روابط واشنگتن با تایوان، مهمترین موضوعی است که تنش ها بین دو کشور را افزایش داده است.

آمریکا از چین به عنوان مهمترین رقیب اقتصادی خود یاد می کند و با بستن تعرفه های سنگین روی کالاهای چینی و جلوگیری از صادرات فناوری به این کشور، تلاش می کند مزیت اقتصادی خود را در مقابل این قدرت نوظهور اقتصادی حفظ کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • ترامپ: اسرائیل باید جنگ غزه را پایان دهد