Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@06:22:01 GMT

ایبار 2 - 2 بارسلونا؛ تساوی در آخرین بازی فصل

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۳۹۰

ایبار 2 - 2 بارسلونا؛ تساوی در آخرین بازی فصل

بارسلونا در خانه ایبار با نتیجه 2-2 متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که هفته هاست قهرمانی خود را مسجل کرده، در هفته پایانی و با دبل لیونل مسی به تساوی 2-2 برابر ایبار رضایت داد تا با اختلاف 11 امتیاز و با اقتدار لالیگا را فتح کند.

 

ایبار بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقایق ابتدایی به گل برسد اما ضربه انریخ در مقابل دروازه توسط سیله سن مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما حملات ایبار در دقیقه 20 منجر به گل اول این تیم شد. کوکوریا در محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زمینی و بهره گیری از اشتباه سیله سن گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

 

2 دقیقه بعد این بار چارلس با ضربه ای زمینی تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما سیله سن با عکس العمل به موقع مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

اما در ادامه طوفان بارسلونا آغاز شد و این تیم در فاصله 2 دقیقه به 2 گل رسید. ابتدا در دقیقه 31 و روی پاس ویدال، مسی در گوشه محوطه و با یک ضربه دقیق از زیر دستان سنگربان ایبار گل تساوی را به ثمر رساند.

 

 

یک دقیقه بعد و این بار روی پاس راکیتیچ، مسی با دروازه حریف تک به تک شد و با یک ضربه چیپ تماشایی گل دوم تیمش را وارد دروازه ایبار کرد.

 

 

در حالیکه به نظر می رسید نیمه اول رو به پایان است، دی بلاسیس در دقیقه 44 موفق شد با یک ضربه فنی زیبا و با استفاده از اشتباه سیله سن و جلو آمدن وی گل تساوی را به ثمر رساند و نیمه اول با تساوی 2-2 به پایان رسید.

 

 

ایبار نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و می توانست در دقیقه 52 به گل برسد اما ضربه انریخ با مهار تماشایی سیله سن همراه شد. در دقیقه 60 این بار جرارد پیکه با حضور در محوطه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او توسط دیمیتروویچ مهار شد.

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و دو تیم انگیزه چندانی برای خلق موقعیت روی دروازه یکدیگر نداشتند. در دقیقه 80 کوکوریا در آستانه دروازه و در موقعیتی فوق العاده ضربه خود را به آسمان زد و این موقعیت فوق العاده از دست رفت.

 

در دقیقه 85 مسی می توانست هت تریک کند اما ضربه او راهی به دروازه ایبار نیافت تا در نهایت دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دهند.

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های ساسولو و آث میلان در هفته سی‌ودوم رقابت‌های سری‌آ از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه «ماپی» برگزار شد که در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه اول آندره‌آ پینامونتی مهاجم تیم میزبان توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند. در دقیقه ۱۰ آرماند لائورینت برای بار دوم دروازه مارکو اسپورتیلو، دروازه‌بان میلان را باز کرد.

در دقیقه ۲۰ رافائل لیائو مهاجم پرتغالی میلان توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و نیمه اول با همین نتیجه به سود میزبان به پایان رسید. در دقیقه ۵۳ نیمه دوم آرماند لائورینت باردیگر با یک بغل پا توانست دروازه میهمان را باز کند.

در ادامه نیز، در دقیقه ۵۹ لوکا یوویچ مهاجم روسونِری توانست گل دوم تمیش را بزند و اختلاف را به یک گل برساند. اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۴ نوآه اوکافور، بازیکن تعویضی میلان توانست گل تساوی تیمش را بزند و میلان را از شکست خارج از خانه نجات دهد.

میلان با این تساوی ۶۸ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت. ساسولو نیز با این تساوی ۲۸ امتیازی شد و در رده شانزدهم ایستاد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اینتر ۲-۲ کالیاری: دست‌انداز کوچک در راه اسکودتو
  • روز تاریخی: لورکوزن قهرمان بوندس‌لیگا شد
  • کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه
  • ساسولو 3-3 میلان: VAR ستاره دیدار پرهیجان
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • طلسم‌شکنی بارسلونا: گل برگردان پس از ۵ سال! (عکس)
  • طلسم طارمی شکست: گلزنی مهاجم اینتر برای پورتو
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل
  • بایرن 2-0 کلن: قهرمانی ژابی به فردا موکول شد