Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:42:46 GMT

ثبت رکورد سنگین‌ترین کباده جهان در آمل

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۴۸۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت 18 MB

کد خبر 4621011.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: مازندران ورزش باستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی مهر با دختری که رکورد جهانی یک آمریکایی را شکست

به گزارش خبرنگار مهر، محدثه گودآسیایی بازیکن تیم سوپرلیگی سایپا و تنها رکورددار روپایی زنان ایران؛ رکورد جهانی گینس را شکست. رکورد جهانی گینس روپایی در اختیار یک دختر آمریکایی بود که روی تردمیل با سرعت ۶.۵ در یک دقیقه ۱۷۰ تا روپایی زده بود که محدثه گود آسیایی با شکست رکورد وی و زدن ۱۷۸ روپایی این رکورد را شکست.

بالاترین رکورد جهان را دارم

گودآسیایی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره شکست رکورد این دختر آمریکایی اظهار داشت: من رکوردار ایران در ماده سرعت هستم ولی دوست داشتم بالاترین رکورد جهان را داشته باشم که دیگر بالاتر از گینس نداریم. خوشحالم که موفق شدم به این هدفی که برای خودم ترصیم کرده بودم دست پیدا کنم. روزی که دنبال ثبت رکورد جهانی بودم با آقای رضایی مسوول ثبت رکورد صحبت کردم؛ آیتمی که او در اختیار من گذاشت رکوردی بود که یک دختر امریکایی زده بود او روی تردمیل با سرعت ۶.۵ در یک دقیقه ۱۷۰ تا روپایی زده بود که موفق شدم با همین سرعت و در یک دقیقه ۱۷۸ تا روپایی زدم.

اسپانسر ندارم

وی افزود: رکورد گینس را به ۲ روش می‌توان ثبت کرد. روش اول این است که شما به کشور انگلیس بروید و همانجا و به صورت حضوری این کار را انجام دهید و روش دوم هم این است که بتوانید مستندات لازم را برای آنها ارسال کنید. از آنجایی که من به دلیل نداشتن اسپانسر شرایط سفر به انگلیس را نداشتم روش دوم را انتخاب کردم. فیلم مورد نظر را تهیه کردیم و ۶ ماه بعد از ارسال مدارک لازم گینس پاسخ ما را داد و خوشبختانه این رکورد به نام من ثبت جهانی شد.

گود آسیایی در پاسخ به این پرسش که آیا در ایران رقیب جدی هم دارید؟ گفت: برایم فرقی ندارد من دوست دارم با خودم رقابت کنم و هر سال رکوردهای خودم را ارتقا بدهم.

فقط با خودم رقابت می‌کنم

رکوردار گینس جهان در ادامه گفت: زمانی که روپایی زدن را شروع کردم فقط می توانستم ۳ روپایی بزنم ولی حالا بعد از تمرینات مستمری که داشتم رکورد جهان را در اختیار دارم. انگیزه ام فقط رقابت با خودم است و هیچ درآمدی از این کار ندارم و حتی برای ثبت این رکورد هزینه کردم. البته بعد از وایرال شدن ویدیوهایم در فضای مجازی از مردم و برخی ستاره‌های سینما بازخوردهای خوبی گرفتم.

وی افزود: در حال حاضر دوره‌های آموزشی روپایی برگزار می‌کنم که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. زمانی که من تصمیم گرفتم این کار را انجام بدهم خیلی ها معتقد بودن روپایی زدن یک استعداد است ولی من امروز شاگردی دارم که طنابزن بوده و اصلا شناختی از فضای فوتبال و فوتسال نداشته است اما حالا به صورت حرفه‌ای و خوب روپایی می زند.

فوتسال برایم لذتبخش‌تر است

این بازیکن فوتسال با اشاره به اینکه اولویت اصلی او فعالیت در فوتبال و فوتسال است؛ ادامه داد: من تا سن ۱۹ سالگی به صورت حرفه‌ای فوتبال را دنبال می‌کردم و حتی در اردوهای تیم ملی هم حضور داشتم ولی بخاطر علاقه زیادم به فوتسال تصمیم گرفتم به طور جدی در این رشته به فعالیتم ادامه بدهم. فوتسال برای من همیشه لذتبخش و همراه با آرامش بوده است. امیدوارم بتوانم در این مسیری که انتخاب کردم به اهدافی که دوست داریم دست پیدا کنم.

بازیکن تیم فوتسال ساپیا اضافه کرد: امسال هم در کنار تیم خوب سایپا بودم. تیم را ابتدای فصل برای قهرمانی بستیم ولی در ادامه روند به شکلی ادامه پیدا کرد که در جایگاه چهارم قرار گرفتیم.

کد خبر 6083262

دیگر خبرها

  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست/ از اوکراین تا غزه
  • طعنه سنگین و خبرساز رضا رشیدپور به رئیسی + ویدئو
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو
  • رکورد پرش با نیزه جهان شکست
  • کار باورنکردنی درو مک اینتایر بعد از رسلمنیا 40/ اخبار WWE
  • پرنده سوئدی رکورد پرش با نیزه جهان را شکست
  • رکورد پرش با نیزه جهان شکسته شد
  • گفت‌وگوی مهر با دختری که رکورد جهانی یک آمریکایی را شکست