Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@08:27:11 GMT

شجاعی از تراکتور خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۴۹۴

شجاعی از تراکتور خداحافظی کرد

کاپیتان تیم تراکتورسازی از این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش ایسنا، مسعود شجاعی هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی و کاپیتان تیم ملی ایران از تیم تراکتورسازی خداحافظی کرد.

وی سابقه بازی برای تیم‌های سایپا و تراکتورسازی را در کارنامه خود دارد. او همچنین برای تیم‌های اروپایی اوساسونا ، لاس‌پالماس، پانیونیوس به میدان رفت و همچنین با آاِک یونان سابقه قهرمانی لیگ این کشور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم

پاکو خمز در گفتگو با نشریه مارکا صحبت‌های جدیدی در خصوص حضورش در تیم تراکتورسازی تبریز مطرح کرده که جالب توجه است. وی در بخشی از صحبت‌هایش اعلام کرد «از زمان حمله ایران به اسرائیل تصمیم به خروج از ایران گرفتیم. آن روز و روز بعد حریم هوایی بسته بود، اما پس از آن با باشگاه صحبت کردیم تا با پروازی به استانبول ایران را ترک کنیم. انتظار طولانی و سختی بود، اما الان ما در خانه هستیم». 

وی در ادامه عنوان کرد «موضوع مورد بحث آرامش خاطر و روان است. دخترانم با گریه از من می‌خواستند که ایران را ترک کنیم و نمی‌توانستم هر روز آنها را آرام کنم.  ایران مانند کشور‌های دیگر نیست و قوانین سخت‌گیرانه‌ای دارد. آرامش و امنیت مقدم بر ورزش یا پول است.».  

منبع: طرفداری

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • خداحافظی‌های بی پایان در غزه
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • خداحافظی مهدی مهدوی از دنیای والیبال
  • خداحافظی تلخ تراکتوری‌ها: بدرود سینیور خمس!
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه (+عکس)
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه