Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:28:35 GMT

آموزش نیاز اصلی مسئولان روابط عمومی هیات های ورزشی است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۵۷۷

آموزش نیاز اصلی مسئولان روابط عمومی هیات های ورزشی است

یزد - ایرنا - مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد گفت: آموزش های تخصصی و به روز مهمترین نیاز مسئولان روابط عمومی هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد(سمن ها) است تا بتوانند ماموریت های خود را انجام دهند .

محمود حاجی حسینی عصر روز یکشنبه به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات( 27 اردیبهشت الی سوم خرداد) در گفت و گو با ایرنا افزود: برگزاری دوره های آموزشی با حضور اساتید علوم ارتباطات نقش مهمی در انجام بهتر وظایف مسئولان روابط عمومی هیات های ورزشی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در سال 1397 چند دوره آموزش خبرنگاری، خبرنویسی، گزارش نویسی و عکاسی برای مسئولان روابط عمومی هیات های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان و سمن ها برگزار شد.
این فعال رسانه ای ورزش استان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، دوره های آموزشی بر حسب نیاز در سال جاری برگزار می شود که نقش مهمی در تحقق اهداف هیات ها دارد.
حاجی حسینی یکی از مشکلات روابط عمومی ها را کمبود بودجه ذکر کرد و بیان داشت: با پیگیری این اداره کل برای جذب بودجه اقدام به عمل می آید.
وی اختصاص امکانات شامل دوربین فیلم برداری، عکس برداری ، نمابر و سایر تجهیزات مورد نیاز تهیه و مخابره اخبار و گزارشات را از دیگر نیازهای روابط عمومی های ورزشی ذکر کرد.
مسول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد گفت: هم اکنون 90 نفر به عنوان مسئول روابط عمومی در هیات های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و سمن ها همکاری دارند.
حاجی حسینی خاطر نشان کرد: همه ساله همایش آموزشی، توجیهی و تجلیل از مسئولان روابط عمومی هیات های ورزشی برگزار می شود.
استان یزد 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي روابط عمومي دوره آموزشي يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است

کمال نوراله زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سال گذشته آمار ورزشکاران سازمان یافته استان به ۶۲ هزار و ۵۴۵ نفر رسید که از این تعداد ۴۲ هزار و ۸۹۲ نفر را آقایان و ۱۹ هزار و ۶۵۳ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه به ترتیب رشته‌های ورزشی فوتبال، ورزش همگانی و والیبال بیشترین آمار ورزشکاران سازمان یافته را دارند، خاطرنشان کرد: سال گذشته دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های آشنایی با نقش فعالیت بدنی مستمر و منظم، کارگاه آشنایی با روش‌های اصلاح سبک زندگی، کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اسکلتی عضلانی زنان شاغل در محیط کار، کارگاه احیای قلبی، کمک‌های اولیه و تغذیه ورزشی، کارگاه روانشناسی ورزشی، کارگاه " آگاه سازی و پیشگیری از بیماری‌های شایع زنان" و با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در اردبیل برگزار شد.

رییس هیات پزشکی – ورزشی استان اردبیل با بیان اینکه کمیته مسابقات این هیات با کادر مجرب پزشکی و ورزشی بیش از دو هزار ساعت مسابقات مختلف را پوشش پزشکی داده است، افزود: این کمیته یک هزار و ۵۵۰ ساعت مسابقات در بخش آقایان و ۴۵۰ ساعت مسابقات در بخش بانوان را پوشش پزشکی داده است.

نوراله زاده کمیته توانبخشی این هیات را یادآور شد و بیان کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ جلسه خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی به ۷۸۰ ورزشکار در مرکز فیزیوتراپی هیأت پزشکی ورزشی استان برای بانوان و آقایان ورزش ارائه شده است.

وی تصریح کرد: در بخش عملکرد ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی تعداد بازرسی‌های ادواری از ۱۴۵ باشگاه انجام شده و در راستای اجرای این طرح ۲۵ باشگاه اخطار پلمب و سه باشگاه نیز پلمب شده‌اند.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل از تعامل مناسب مسئولان و بازرسان امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان در راستای پیشبرد اهداف ستاد نظارت خبر داد و اظهار کرد: کمیته تغذیه و روان شناسی با ارائه خدمات مشاور تغذیه به ۲۰۰ نفر از ورزشکاران و ارائه خدمات مشاوره روان شناسی به ۱۸۰ نفر از ورزشکاران استان اردبیل در این حوزه نیز موفق عمل کرده است.

نوراله زاده از صدور یک هزار و ۳۵۰ گواهی صحت، سلامت و معاینات ورزشی ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۹ نفر از ورزشکاران آسیب دیده به فدراسیون پزشکی ورزشی برای ادامه درمان معرفی شدند.

کد خبر 6081551

دیگر خبرها

  • کوتاهی مسئولان در حمایت از تنها شانس پاراالمپیکی ایران+فیلم
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب