Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:08:13 GMT

مراسم ترحیم بهنام صفوی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۶۳۸

مراسم ترحیم بهنام صفوی برگزار شد

در حالیکه نزدیک به یک هفته از درگذشت بهنام صفوی می‌گذرد، مراسم ترحیمی برای او برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که عصر ۲۹ اردیبهشت در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد افرادی مانند باربد بابایی، زانیار خسروی، سعید شهروز، روزبه بمانی، سیروان خسروی، علیرضا افتخاری، شهرام شکوهی، شهاب رمضان، بهنام بانی، گروه سون، سید جواد هاشمی، محمد علیزاده، امیرعباس گلاب، اشوان، احسان خواجه‌امیری،  و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حضور پیدا کردند. 

همچنین افرادی بیرون از مراسم حضور داشتند که به نظر می‌رسید بیشتر برای سلفی و عکس گرفتن با سلبریتی‌ها به آنجا آمده‌اند.

بهنام صفوی ۲۳ اردیبهشت درگذشت و دو روز بعد در اصفهان تشییع و در شاهین‌شهر به خاک سپرده شد.

صفوی در مقطع کارشناسی در رشتهٔ مهندسی عمران تحصیل کرده بود. او موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد و سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت.

بهنام صفوی در سال ۱۳۸۵ قطعه «تمنا» را منتشر کرد که مورد استقبال قرار گرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش «عشق من باش» در سال ۱۳۸۸ شد.

«آرامش»، «فوق‌العاده» و «معجزه» دیگر آلبوم‌هایی است که از این خواننده پاپ به بازار عرضه شده است.

صفوی از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعهٔ مغز شده بود که با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر کرد و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار کرد. همچنین چندین تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این دفعه برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پروفسور مجید سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت. صفوی پس از بهبودی شرایط جسمی به ایران بازگشت، اما دی ماه ۹۷ بار دیگر علائم بیماری در وی پدیدار و در بیمارستان بستری شد و در نهایت خواننده جوان پاپ کشورمان این بار نتوانست مقابل بیماری تاب بیاورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهنام صفوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کرمی با اعلام تأمین زمین نهضت ملی مسکن در شهرستان گفت: تعداد کل ثبت نامی های شهرستان ده هزار و بیست و دو نفر بود که چهار هزار ششصد و شصت و شش نفر تأیید نهایی شدند و تعداد متقاضیان نهایی نیز چهار هزار و ششصد چهل نفر است که در قالب گروه ساخت و مشارکتی اقدام به ساخت مسکن می‌کنند

وی در ادامه با بیان اینکه در مرحله اول واگذاری زمین نهضت ملی مسکن ۱۰۸۰ واحد در نظر گرفته شده گفت: در مراسم قرعه کشی که با حضور نماینده‌های گروه ساخت انجام شد مکان زمین متقاضیان به آنها اعلام گردید که بلافاصله ساخت مسکن آغاز خواهد شد.

کرمی در ادامه تصریح کرد: در شهرهای آجین و پالیز هم بیست و شش نفر متقاضی نهضت ملی مسکن ثبت نام خود را تکمیل کردند که به همه ثبت نامی ها در این دو شهر یک قطعه زمین اهدا می‌گردد.

وی در پایان تاکید کرد: متقاضیان تا تاریخ سی و یک فروردین فرصت داشتند تکمیل وجه خود را انجام دهند و کسانی که مبلغ مورد نظر را واریز نکردند حذف و نفرات جایگزین معرفی شدند.

کد خبر 6087075

دیگر خبرها

  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • نام بیماری ترانه علیدوستی اعلام شد
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود
  • عکس/حضور شخصیت ها در مراسم ترحیم «پرویز داوودی»