Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بجنورد- ايرنا- رييس اداره فناوري‌هاي نوين سازمان جهادکشاورزي خراسان شمالي گفت: امسال 65 ميليارد ريال اعتبار به مکانيزاسيون کشاورزي شيروان اختصاص يافت که بيشترين آن براي خريد ماشين آلات بخش زراعت است.

سيدمجيد بهشتي روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين ميزان اعتبار براي خريد ادوات و ماشين آلات در بخش هاي زراعت، باغباني، گياهان دارويي، گلخانه، اموردام، شيلات و جنگل و مرتع هزيه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه بيشترين تسهيلات با 39 ميليارد و 780 ميليون ريال در بخش زراعت و کمترين آن با 500 ميليون ريال براي گلخانه ها اختصاص يافته است گفت: ثبت نام متقاضيان براي خريد ادوات شروع شده است ولي فعلا براي خريد تراکتور ثبت نام جديد نيست.
بهشتي با اشاره به اينکه با توجه به افزايش قيمت ها نمي توان پيش بيني کرد اين اعتبار براي چه تعداد خريد ادوات و ماشين آلات کشاورزي هزينه مي شود افزود: اعتبار مصوب مکانيزاسيون بخش کشاورزي شيروان سال گذشته، 43 ميليارد ريال بود که 110 درصد آن جذب شد.
رييس اداره فناوري‌هاي نوين سازمان جهاد کشاورزي خراسان شمالي با بيان اينکه حوزه مکانيزاسيون کشاورزي 90 درصد به صنعت داخلي وابسته است گفت: سال گذشته با اعتبارات صورت گرفته 120 دستگاه خريداري شد که اگر قيمت ها ثبات داشت کشاورزان استقبال بيشتري براي خريد آن داشتند.
رييس اداره فناوري‌هاي نوين سازمان جهاد کشاورزي خراسان شمالي گفت: شرايط تسهيلات پرداخت شده 20 درصد آورده متقاضي، 15 درصد کارمزد است که بازپرداخت ادوات کشاورزي بالاي يک ميليارد ريال هفت ساله و کمتر از اين مبلغ 5 ساله و سه ساله است.
در شهرستان شيروان هم اکنون 10 دستگاه کمباين، 2 هزار و 321 دستگاه تراکتور و 12 هزار انواع ادوات وجود دارد.
اين شهرستان واقع در 60 کيلومتري شرق بجنورد افزون بر 105 هزار هکتار عرصه کشاورزي و باغي دارد.
7186/ 6042
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.   گفتنی است از این مبلغ که با پیگیری‌های بهرام‌نیا  برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از این دیدار نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان