Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@07:02:49 GMT

سردار آزمون آقای گلی روسیه را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۶۸۱

سردار آزمون آقای گلی روسیه را از دست داد

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ با بدشانسی از کورس کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر روسیه عقب ماند.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون بعد از آنکه در نیم‌فصل اول لیگ برتر روسیه ۱۴ بازی برای روبین کازان انجام داد و طی این مدت ۴ گل به ثمر رساند، در نقل و انتقالات زمستانی راهی زنیت سنت‌پترزبورگ شد که توانست در این تیم مدعی قهرمانی نمایش فوق‌العاده‌ای داشته باشد و عملکرد بهتری ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آزمون در زنیت سنت‌پترزبورگ علاوه بر دو گلی که برابر فنرباغچه ترکیه و یک گلی که مقابل ویارئال اسپانیا در لیگ اروپا به ثمر رساند، در لیگ برتر روسیه نیز مرد اول خط حمله تیمش بود و در ۱۱ مسابقه ۸ گل زد که درخشش او تاثیر زیادی در قهرمانی زنیت داشت.

 

اما علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر روسیه که سردار آزمون برای نخستین بار  به آن رسید، ستاره ایرانی برای کسب عنوان آقای گلی این رقابت‌ها نیز تلاش زیادی کرد و به صدر جدول گلزنان رسید ولی در نهایت با بدشانسی دو هفته پایانی فصل را از دست داد تا نتواند به کفش طلای روسیه برسد.

 

سردار آزمون در ۹ مسابقه متوالی ۸ گل برای زنیت سنت‌پترزبورگ به ثمر رساند، اما دو هفته قبل برابر اخمت گروزنی موفق به انجام این کار نشد و در دیدار اخیرشان برابر زسکا مسکو نیز نتوانست گلزنی کند و به دلیل آسیب دیدگی در دقیقه ۶۰ این بازی از زمین خارج شد.

 

با مصدومیت بدموقعی که در دیدار با زسکا مسکو برای سردار آزمون به وجود آمد، او دو مسابقه پایانی فصل تیمش برابر روستوف و ینیسی کراسنویارسک را از دست داد تا نتواند آمار ۱۲ گله خود در این فصل را افزایش دهد و به همین دلیل در رسیدن به آقای گلی این فصل لیگ برتر روسیه ناکام بماند.

 

فدور چومولوف، مهاجم ۲۱ ساله زسکا که همانند سردار آزمون تا هفته بیست و هشتم لیگ برتر روسیه ۱۲ گل به ثمر رسانده بود، شب گذشته از غیبت ستاره ایرانی در بازی‌های این هفته لیگ استفاده کرد و توانست تک گل برتری تیمش برابر اخمت گروزنی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا بالاتر از آزمون در صدر جدول گلزنان این رقابت‌ها قرار بگیرد و شانس زیادی برای کسب عنوان آقای گلی لیگ روسیه داشته باشد.

سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در بازی هفته سی و سوم سری A برای رم به میدان رفت و موفق به گلزنی شد. با این وجود تیمش در بازی خانگی مقابل بولونیا با نتیجه 3-1 شکست خورد.

رم در این بازی نیمه اول را با شکست 2-0 به پایان رساند و آزمون بعد از تعویض در دقیقه 52 موفق شد در دقیقه 56 یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما در دقایق پایانی میزبان یک گل دیگر دریافت کرد تا امیدهای یاران آزمون برای فرار از شکست در این بازی، از بین برود.

سردار آزمون پس از این بازی به دازن گفت:"گاهی اوقات بازی ها ممکن است به این شکل پیش برود، مطمئناً می‌خواستیم سه امتیاز را در خانه کسب کنیم، اما در یک بازی هم امکان دارد که برنده شوید و یا اینکه شکست بخورید."

از آزمون سوال شد که وضعیت خوبی دارد و به نظر خودش چقدر می‌تواند به رم کمک کند؟ این مهاجم ایرانی پاسخ داد:"این وظیفه هر کسی است که تا حد امکان به تیم کمک کند، همه ما باید به تیم کمک کنیم."

دیگر خبرها

  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)